Köpa octavia rs

I detta forum skriver vi om Skoda RS 2.
magnusT
Bilmodell: Golf GTI
Kontakt:

Köpa octavia rs

Inlägg av magnusT »

Då vi nyligen fått en liten pojk har vi insett att vi behöver en större bil. Vi kör idag en golf 4 gti.
Och då har vi fastnat för skoda octavia rs tdi combi.
För utrymmesmässigt är den lagom för oss, sen är det ju en lite vassare och ovanlig bil.
Så är detta en bra bil?
Det är väl rätt mycket utrustning som är standard till denna men jag vill ju ha en med xenonlampor.
Sen undrar jag om det sitter en bränsledriven värmare på dessa?
Och om det är nån som känner till någon bil som uppfyller mina krav och kostar runt 150000 så är det bara att säga till.
Bäverhanne
Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
Kontakt:

Sv:Köpa octavia rs

Inlägg av Bäverhanne »

[quote]Då vi nyligen fått en liten pojk har vi insett att vi behöver en större bil. Vi kör idag en golf 4 gti.
Och då har vi fastnat för skoda octavia rs tdi combi.
För utrymmesmässigt är den lagom för oss, sen är det ju en lite vassare och ovanlig bil.
Så är detta en bra bil?
Det är väl rätt mycket utrustning som är standard till denna men jag vill ju ha en med xenonlampor.
Sen undrar jag om det sitter en bränsledriven värmare på dessa?
Och om det är nån som känner till någon bil som uppfyller mina krav och kostar runt 150000 så är det bara att säga till.[/quote]

Kan inte uttala mig personligen men av det jag läst verkar Octavian inte ha några större fel och brister, iaf inte de årsmodeller som din budget täcker in.

Standard är en automatisk tillsatsvärmare för att hålla motortempen vid låga temperaturer.
Tillval är bränsledriven motor/kupè värmare med tidur samt med eller utan fjärrkontroll.
maverick
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Köpa octavia rs

Inlägg av maverick »

För de pengarna så borde du inte ha några problem att hitta vad du söker. Bara att gå igenom blocket / bytbil.se.
magnusT
Bilmodell: Golf GTI
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Köpa octavia rs

Inlägg av magnusT »

Har idag varit och provkört en octavia rs combi årsmodell 2008. Den gick väldigt fint men oj vad den lät invändigt. Var ett märkbart buller bakifrån. Och golfen som octavia baseras på är ju känd för att vara bullrig. Sen blir det ju inte bättre med lågprofil däck.
Det satt michelin pilot exalto på bilen. Kan det hjälpa att montera andra däck?
Skriv svar