Soundpressure

I detta forum skriver vi om Bilstereo och Multimedia.
page03
Bilmodell: Skoda Octavia 1,6 FSI
Kontakt:

Soundpressure

Inlägg av page03 »

Hej!
Ny på forumet, verkar bra med många som har god koll :-)
Jag har just köpt en Octavia 1,6.FSI 2007 (min första Skoda) och har hittat följande länk till ett företag i Vallentuna:
http://www.blocket.se/stockholm/HM_7019GD_S_Dubbel_DIN_6_2__for_SKODA_30505166.htm?ca=11&w=1
Verkar ju kul att ha i bilen men är det någon som används sig av den firman eller efterinstallerat något liknande? Det ser ju ut som original och dom hävdar att det är det men man blir ju fundersam....
JohnJohn

Sv:Soundpressure

Inlägg av JohnJohn »

Ser väldigt intressant ut, väldigt bra pris. Tror att jag ska köpa sådan, beställde "bara" en Bolero då jag tyckte Columbus var för dyr. Om någon här köper en sån här enhet så posta gärna era erfarenheter. Den är gjord i Kina, tror ej så mycket att det är "orginal" men det spelar nog inte så stor roll huvudsaken att det fungerar
Bäverhanne
Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
Kontakt:

Sv:Sv:Soundpressure

Inlägg av Bäverhanne »

Har också kikat på denna som utbytesenhet till frugans roomster. Skulle vara mest för dvd och gps, men känns lite olustigt att köpa kina grejer utan att veta om de funkar bra... Annars verkar den ju kanon...
page03
Bilmodell: Skoda Octavia 1,6 FSI
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Soundpressure

Inlägg av page03 »

Kul att det finns fler intresserade :-) Egentligen borde man åka förbi för att känna o klämma på grejerna men det ligger ju tyvärr inte nästgårds och åtminstone jag har väldigt sällan vägarna förbi Vallentuna....
JohnJohn

Sv:Sv:Sv:Sv:Soundpressure

Inlägg av JohnJohn »

Jo det är verkligen högintressant, säljs på flera ställen har jag sett och passar även andra märken, så det borde finnas någon form av info att tillgå gällande kvalitet? Ska undersöka saken och återkommer om jag hittar något av relevans.
mikboi
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Inlägg av mikboi »

Hej på er!

1:a gången jag skriver på detta forum men jag vill berätta att jag köpt denna stereo från soundpressure och fick den instalerad för 500:- + tv 500:-
Är jättenöjd med den! men navigatorn är inte den bästa den vill ha exakta adresser vissa ställen ute på landet fixar den inte
är nöjd men man får det man betalar för det är ju ingen Tomtom eller garmin navigator men jag tycker den är värd priset fick den instalerad strax före midsommar och men kan köra telefonen via "blåtand" men telefonboken sorterar bara på telnr ej på namn lite korkat tycker jag och Iphone kommer ej telefonboken upp!
Hittade en lika dan på blocket för 3.595:-
http://www.blocket.se/stockholm/Volwagen_bil_dvd_gps_tv_34858156.htm?ca=11&w=1
mikboi
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Inlägg av mikboi »

Hej på er!

1:a gången jag skriver på detta forum men jag vill berätta att jag köpt denna stereo från soundpressure och fick den instalerad för 500:- + tv 500:-
Är jättenöjd med den! men navigatorn är inte den bästa den vill ha exakta adresser vissa ställen ute på landet fixar den inte
är nöjd men man får det man betalar för det är ju ingen Tomtom eller garmin navigator men jag tycker den är värd priset fick den instalerad strax före midsommar och men kan köra telefonen via "blåtand" men telefonboken sorterar bara på telnr ej på namn lite korkat tycker jag och Iphone kommer ej telefonboken upp!
Hittade en lika dan på blocket för 3.595:-
http://www.blocket.se/stockholm/Volwagen_bil_dvd_gps_tv_34858156.htm?ca=11&w=1
Bäverhanne
Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
Kontakt:

Sv:Sv:Soundpressure

Inlägg av Bäverhanne »

Tack för informationen =)
Skriv svar