Lediga platser RS-dagen.
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Lediga platser RS-dagen.
Info enligt nedan :
Snart är det dags för RS-Dagen
Du bör ha fått information tidigare kring RS-Dagen på Emmaboda Flygbana den 17 september.
Det kommer helt säkert bli en en härlig motordag för alla Skoda entusiaster och speciellt RS-ägare.
Kör din Skoda RS på en riktigt bana - några tider kvar!
Tidigare har du fått information om att alla körtider var fullbokade. Vi har dock nu möjligheten att
erbjuda dig ett antal extra körtider under denna dag. Så ta chansen att se vad din RS verkligen går
för. Samtidigt som du kan jämföra dig med andra RS-ägare i Sverige. Såväl proffs som amatörer.
Vill du prova att köra din RS på en riktig bana, ta kontakt med oss omgående så skall vi försöka ge dig
en av dessa tider.
Skicka ett e-post med din namn, adressuppgifter, telefon samt registreringsnummer på din Skoda.
Skicka detta till rsdagen@matzacki.se. Eller ring direkt 08-441 87 05.
Läs mer om RS-dagen på www.rsdagen.se
Med vänliga hälsningar,
Skoda Auto Sverige
Snart är det dags för RS-Dagen
Du bör ha fått information tidigare kring RS-Dagen på Emmaboda Flygbana den 17 september.
Det kommer helt säkert bli en en härlig motordag för alla Skoda entusiaster och speciellt RS-ägare.
Kör din Skoda RS på en riktigt bana - några tider kvar!
Tidigare har du fått information om att alla körtider var fullbokade. Vi har dock nu möjligheten att
erbjuda dig ett antal extra körtider under denna dag. Så ta chansen att se vad din RS verkligen går
för. Samtidigt som du kan jämföra dig med andra RS-ägare i Sverige. Såväl proffs som amatörer.
Vill du prova att köra din RS på en riktig bana, ta kontakt med oss omgående så skall vi försöka ge dig
en av dessa tider.
Skicka ett e-post med din namn, adressuppgifter, telefon samt registreringsnummer på din Skoda.
Skicka detta till rsdagen@matzacki.se. Eller ring direkt 08-441 87 05.
Läs mer om RS-dagen på www.rsdagen.se
Med vänliga hälsningar,
Skoda Auto Sverige
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Sv:Lediga platser RS-dagen.
nu har jag anmält min fejkade RS, hoppas nu fanimej att jag oxo får köra (så man får ut nåt av att man fick stå o frysa arslet av sig i 3 tiimmar förra året)
-
UR-QUL
- Bilmodell: skoda RS(tjejens)/TDI DSG
- Kontakt:
Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Kan nog glömma att du får köra (komma in)med den,
-
rs_autopower
- Bilmodell: Skoda octavia RS Combi TS Edition
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Vaddå glömma att komma in.....kamma dig för f-n...Förra året i Bromma så körde det octavior 1.6 av folk som kom dit utan att ha varit med i skodaklubben......Det är SKODAFEST!! för alla som äger eller är sugen på att handla Skoda.Så det är klart att Jocke mfl är mycket välkommna!!!!
-
mogwai
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
jag fick köra :) fick mailet idag wooohooo
... nu såg jag ju att man MÅSTE vara där kl 10,00 om man ska köra .... vi snackar 43mil att åka ... bläh ... det går lixom inte att börja åka hemifrån kl 05:00 ...
nån som kan tipsa på ett "BILLIGT" hotell på vägen ner? typ F1 hotell funkar .. ska ju ändå bara sova .. samtididgt så gick notan upp från 1200:- i bensinpengar + mat (400) till en cirkus 1,000 minst i hotellräkning ... drabbar ingen fattig? :D
... nu såg jag ju att man MÅSTE vara där kl 10,00 om man ska köra .... vi snackar 43mil att åka ... bläh ... det går lixom inte att börja åka hemifrån kl 05:00 ...
nån som kan tipsa på ett "BILLIGT" hotell på vägen ner? typ F1 hotell funkar .. ska ju ändå bara sova .. samtididgt så gick notan upp från 1200:- i bensinpengar + mat (400) till en cirkus 1,000 minst i hotellräkning ... drabbar ingen fattig? :D
-
frogus
- Bilmodell: Superb + Roomster
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
fick också köra med min bil....hehe....kommer la gå åt helvete....
-
mogwai
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
då ska jag iallafall försöka bli snabbare än du wiiiiii :D
-
frogus
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
hahahar aldrig nånsin kört en superstagebana.....så det blir spännande o se o höra däcken skrika....
-
UR-QUL
- Bilmodell: skoda RS(tjejens)/TDI DSG
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Då får man väl be om ursäkt, har tydligen fått allt om bakfoten, på mitt papper står det "RS-dagen" trodde då att det bara gällde RS-modellerna. Då kan vi åka med båda bilarna.
-
marcusA
- Bilmodell: VW Passat
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Jag har fortfarande inte fått någon info från Skoda Sverige..???? :(:(:(
-
Draco
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
nää det är ju inte konstig du har ju byggt om hela skodan . så frågan är är det en skoda nu mera?? lol.....
skojar bara..
det är ju så klart att du ska vara där..
Draco
skojar bara..
det är ju så klart att du ska vara där..
Draco
-
rs_autopower
- Bilmodell: Skoda octavia RS Combi TS Edition
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Jag har inte heller fått nåt besked....men man kanske bara får info att man kommit med om man ska köra....jag ska bara ställa ut.Ska du köra Mackan??
-
marcusA
- Bilmodell: VW Passat
- Kontakt:
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lediga platser RS-dagen.
Jag ska bara ställa ut, har inga riktiga däck att köra på !!!!!
-
Björn S (nalle)
Jag chansar på "efteråk" om det blir något.
Jag är inte 100 på om jag kommer ner till Emmaboda i år p.g.a vissa omständigheter. jag hoppas på att det löser sig!!
//nalle
Jag är inte 100 på om jag kommer ner till Emmaboda i år p.g.a vissa omständigheter. jag hoppas på att det löser sig!!
//nalle
-
Jens_G
- Bilmodell: Ford Fiesta ST 150
- Kontakt:
Skrivet av : Jocke / / Camilla (mogwai). Datum : Igår 13:27 jag fick köra :) fick mailet idag wooohooo
Vet inte hur du kör men F1 finns i Jönköping vid Kinnarps Arena.
Vet inte hur du kör men F1 finns i Jönköping vid Kinnarps Arena.
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Hotelltips.
http://www.hotell-amigo.se/index.htm
http://www.hotell-amigo.se/index.htm
-
frogus
- Kontakt:
har idag avanmält mig från superstagebanan tyvärr...av olika anledningar ...sorry Jocke....
-
RSRacing
*Jag ska bara ställa ut, har inga riktiga däck att köra på !!!!!
; ) *ler*
//RSRacing
; ) *ler*
//RSRacing
-
Vatanen
Jag kan inte kommer ner dit får se hur de blir :,(
-
mogwai
- Kontakt:
Skrivet av : Roger Z (frogus). Datum : Igår 11:50 har idag avanmält mig från superstagebanan tyvärr...av olika anledningar ...sorry Jocke....
=====
va skönt då kan jag skylla på dig att jag inte kan komma jag heller
:)
jag hade sån tur att jag va tvungen att spela match + jobba på just den dan .... men som sagt, känns skönare att jag kan skylla ifrån mig på dig Roger :) hihihi
=====
va skönt då kan jag skylla på dig att jag inte kan komma jag heller
:)
jag hade sån tur att jag va tvungen att spela match + jobba på just den dan .... men som sagt, känns skönare att jag kan skylla ifrån mig på dig Roger :) hihihi