Dörrplast?
-
loboman
- Bilmodell: Skoda octavia rs
- Kontakt:
Dörrplast?
Jag undrar om jag vågar sätta kniven i plasten som sitter bakom dörrpanelerna? Måste ju få plats med bättre framhögtalare!!!
-
Greven
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Dörrplast?
Det är upp till dig själv.. skulle du få bekymer med någe o ta det på garanti o dom ser det är kapat så kan dom bli lite kinkiga...
Men en så långe har det gått fit fint med min utan krångel o det är väll två årsen det kapades upp..
Men en så långe har det gått fit fint med min utan krångel o det är väll två årsen det kapades upp..
-
loboman
- Bilmodell: Skoda octavia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Dörrplast?
Varför sitter plasten där?
-
TheSmurk
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Dörrplast?
Plasten är en fuktspärr
-
Draco
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Dörrplast?
vet inte hur det ser ut.. men lite silicon och en plastpåseoch en sax såkan man väl täta igen det lika lätt... ELLER??
Draco
Draco
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Dörrplast?
Va jävligt noga med dörrplasten !!!! har själv haft vattenläcka i min bil och då har jag inte ens rört dörrplasten.... minsta lilla skada så kan du bada i bilen :)
Har gott om erfarenheter om det, t.ex fabia/leon m.m läcker som ett såll pga otäta dörrplaster....
täta noga bara om du ska göra nåt, el välj högtalarelement med mindre inbyggnads djup.
Har gott om erfarenheter om det, t.ex fabia/leon m.m läcker som ett såll pga otäta dörrplaster....
täta noga bara om du ska göra nåt, el välj högtalarelement med mindre inbyggnads djup.
-
wilhelm
- Bilmodell: Skoda Octavia 1,6 GLXI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Dörrplast?
Vilket inbyggnadsdjup funkar om man inte vill skära ngt då?