Köpa ny RS i Växjö

I detta forum skriver vi om Skoda RS.
tanadm

Köpa ny RS i Växjö

Inlägg av tanadm »

Hejsan!

Har vi någon i forumet som kan ge lite feedback på hur smidigt det är att göra affär med Skoda i Växjö? Tips e.t.c?

Hälsar
Tobias i Växjö
turbojelly
Bilmodell: Skoda Octavia RS Combi
Kontakt:

Sv:Köpa ny RS i Växjö

Inlägg av turbojelly »

De har fungerat för mig jag pratade med jakob..
Får min bil om jag har tur inan nyår sa dom så leveransen ska jag inte säga att dom e snabba med tot 12V tar de
tanadm

Sv:Sv:Köpa ny RS i Växjö

Inlägg av tanadm »

Okej, tack för detta! Gäller bara å pruta lite då :-)
Labbe
Bilmodell: Skoda octavia rs
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Köpa ny RS i Växjö

Inlägg av Labbe »

Pruta på, de gjorde ja 202,500 kostade min, fick den för 190 laxar + vinter däck.
tanadm

Sv:Sv:Sv:Sv:Köpa ny RS i Växjö

Inlägg av tanadm »

Härligt!! Underbart, nu blir det ännu svårare att avstå :) Snart åker den lilla röda Civicen så får vi se om RS är roligare.. Tack för tipset!
RSAnte
Bilmodell: Skoda octavia RS combi
Kontakt:

Inlägg av RSAnte »

Inga problem Köpte oxå min bil av Jacob en skit bra kille....har aldrig varit några som helst bekymmer.
tanadm

Inlägg av tanadm »

Nu har jag varit och provkört!! En kombi visserligen men den var en trevlig bekantskap! Härligt drag direkt, sedan känns det som att det planar ut... Körde lite småvägar och kunde konstatera att den ligger fint i kurvorna, och det gick fint att köra om ;-) Har inget direkt att anmärka på alls.. Något som överraskade mig var växellådan! Tätstegad och distinkta lägen!! Inte alls som jag förväntade mig av VW-lådor som iallafall förr var hemskt degiga.. Summa sumarum.. Det blir nog en RS 2004 iallafall ;-) Fast sedan då..
Skriv svar