Göra en egen logga.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Göra en egen logga.

Inlägg av MrC »

Har startat egen firma och vill nu göra en egen logga. Nån som vet ett bra gratisprogram som funkar. Helst på svenska.