Hejsan!
Någon som vet om det finns någon vw klubb med nätforum här i sverige?
Tjejen har en VW Polo -00 som jag tänkte pilla lite med och vill ha lite mer info om...
MvH
/Oscar
VW Klubb?
-
Mr_Nemo
- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
- Ort: Örebro
- Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
- Kontakt:
-
Mr_Nemo
- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
- Ort: Örebro
- Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
- Kontakt:
Sv:VW Klubb?
Eller är det någon här som vet vad det är för dimension på högtalarna fram i en Polo variant från -00???
Tror det kan vara 6,5, men jag vet inte.
Tror det kan vara 6,5, men jag vet inte.
-
Thomas33
- Inlägg: 1147
- Blev medlem: 30 augusti 2009, 14:13
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Skoda Felicia och Octavia RS
- Kontakt:
Sv:VW Klubb?
http://www.gtiklubben.nu/ och du får ALLA svar på dina VW frågor.
-
Mr_Nemo
- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
- Ort: Örebro
- Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:VW Klubb?
Tack!
-
pickup_truck
- Inlägg: 329
- Blev medlem: 19 augusti 2008, 12:09
- Ort: Sölvesborg
- Bilmodell: Skoda PickUp
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:VW Klubb?
vad gäller högtalar storlek så fråga en radiohandlare...

