VW Klubb?

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Mr_Nemo
Inlägg: 1239
Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
Ort: Örebro
Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
Kontakt:

VW Klubb?

Inlägg av Mr_Nemo »

Hejsan!

Någon som vet om det finns någon vw klubb med nätforum här i sverige?

Tjejen har en VW Polo -00 som jag tänkte pilla lite med och vill ha lite mer info om...

MvH

/Oscar
Mr_Nemo
Inlägg: 1239
Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
Ort: Örebro
Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
Kontakt:

Sv:VW Klubb?

Inlägg av Mr_Nemo »

Eller är det någon här som vet vad det är för dimension på högtalarna fram i en Polo variant från -00???

Tror det kan vara 6,5, men jag vet inte.
Thomas33
Inlägg: 1147
Blev medlem: 30 augusti 2009, 14:13
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Skoda Felicia och Octavia RS
Kontakt:

Sv:VW Klubb?

Inlägg av Thomas33 »

http://www.gtiklubben.nu/ och du får ALLA svar på dina VW frågor.
Mr_Nemo
Inlägg: 1239
Blev medlem: 27 april 2009, 03:57
Ort: Örebro
Bilmodell: Skoda Octavia Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:VW Klubb?

Inlägg av Mr_Nemo »

Tack!
pickup_truck
Inlägg: 329
Blev medlem: 19 augusti 2008, 12:09
Ort: Sölvesborg
Bilmodell: Skoda PickUp
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:VW Klubb?

Inlägg av pickup_truck »

vad gäller högtalar storlek så fråga en radiohandlare...
Skriv svar