OBS! RS-ägare, läs detta!
-
Galant
- Bilmodell: Oktavia RS
- Kontakt:
Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Mycket bra skrivet !!! Det finns nog ingen som inte tycker det..!!!Berätta vad som händer om och när du får ett svar !!!!!!
-
Playboy
- Bilmodell: Octavia GLXi
- Kontakt:
Kalas bra skrivet..nu får dom nåt att bita i..med tanka på att lagen säger att vi har rätt så e det bara att betala :) ...du har mitt stöd ..tummen upp!
-
looper
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8T
- Kontakt:
Fan vad förbannad man bliir!!!
Säg till vart man ska skriva på!!!!!
Säg till vart man ska skriva på!!!!!
-
Ängborg
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Ja det är så jävla irreterande. mina säten är fransiga och de har inte gått mer än 2500 mil man undrar ju hur det ser ut om några år när bilen har rullat 15000 mil.........
-
Rythm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Har idag, den 16/1 dvs nio dagar efter att jag skickat mitt mail fått svar från två killar samtidigt. en är produktchef hos skoda (För RS?) och en är VAGs verkstadschef. båda ber om mitt regnummer och telenummer för att kontakta mig nästa vecka. Produktchefen sa också "Vi är ledsna för problemet ni upplevt med Er Octavia RS." fast ni syftar på mig personligen. jag rapporterar efter att ha pratat med dom.
-
Chrille
- Bilmodell: Saab 9-3
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Det är ju intressant att de formulerar sig så. Det låter på dom som om det endast är du som har haft detta problem med just din RS. Du kanske måste påpeka extra tydligt att det är "ett gäng" med samma problem och erfarenheter kring precis samma problem.
Hursomhelst är det skitbra att du aktivt gör något åt problemet. Bra jobbat!!!
Mvh / Christian
Hursomhelst är det skitbra att du aktivt gör något åt problemet. Bra jobbat!!!
Mvh / Christian
-
phreakwave
Folkesson i Sölvesborg bytte även min klädsel. Det var Försäljaren(Daniel) på Folkesson, som själv kör RS, som såg det och sa till på verkstan. Så bra kundservice har jag bara varit med om på TuningChip förut. =)
MVH
Ante
MVH
Ante
-
Rythm
- Kontakt:
jo, jag mailade specifikt att det gällde ALLA RS-ägare. har skicket några frågor till produktchefen om hans syn på garantijobb osv. här där också påpekat att han kan kika in på forumet för att ta del av våra klagomål samt bjudit in honom att här i forumet komma med ett svar. inget svar än uppenbarligen. varken på forumet eller till mig. jag hänger på och rapporterar igen.
-
bommen
- Bilmodell: octavia rs kombi
- Kontakt:
Bra att någon tar tag i detta problem.
Jag köpte dock en beggad rs -01 å fick 3 mån garanti,hann fixa lite småfel men va hände efter 4 mån?? förarstolen började fransa sig så jag gick tillbaka å fick till svar att garantin gått ut å jag får bekosta allt själv å va gör man när ekonomin inte tillåter det,jo man skiter i det å låter det bli värre.
Hoppas nu att svaren ni vill ha gynnar alla rs ägare.
mvh Bommen
Jag köpte dock en beggad rs -01 å fick 3 mån garanti,hann fixa lite småfel men va hände efter 4 mån?? förarstolen började fransa sig så jag gick tillbaka å fick till svar att garantin gått ut å jag får bekosta allt själv å va gör man när ekonomin inte tillåter det,jo man skiter i det å låter det bli värre.
Hoppas nu att svaren ni vill ha gynnar alla rs ägare.
mvh Bommen
-
SkodaRs2003
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Inte hört något mer om detta???
-
mikael.andersson
- Bilmodell: Porsche Boxster
- Kontakt:
Helt rätt! Min aframstolar fransar sig också..
Jag skriver under om du talar om var!
Mikael Andersson
Jag skriver under om du talar om var!
Mikael Andersson
-
Axl
- Bilmodell: Golf TSI
- Kontakt:
Lycka till! Det kommer ni att behöva när ni har med Svenska Volkswagen att göra...Det finns ingen som helst vilja att ge ett kundbemötande värt namnet där. Har själv skickat liknande mail samt ringt vid ett flertal tillfällen ang mitt rullande Fabia-akvarium utan att få ett vettigt svar.
Enda chansen till ett någorlunda problemfritt ägande av VAG-produkter är om man ser till att byta bil INNAN nybilsgarantin går ut, någon goodwill existerar inte.
Hoppas att ni har bättre tur än mig iaf!
Enda chansen till ett någorlunda problemfritt ägande av VAG-produkter är om man ser till att byta bil INNAN nybilsgarantin går ut, någon goodwill existerar inte.
Hoppas att ni har bättre tur än mig iaf!
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Har själv skickat liknande mail samt ringt vid ett flertal tillfällen ang mitt rullande Fabia-akvarium utan att få ett vettigt svar.
hahaha
tragiskt som fan men jag kunde fanimej inte undvika att garva åt din kommentar ;)
hahaha
tragiskt som fan men jag kunde fanimej inte undvika att garva åt din kommentar ;)
-
Rythm
- Kontakt:
sådär!!
Det är inget problem att få framstolarna på sin RS utbytta på garanti om dom fransar! Efter mycket om och men och förhalning (?) så är beslutet taget av Ronny Gustavsson, Chef för Svenska Volkswagens Kundservice, Teknisk Service. M A O är det bara att lämna in bilarna innan garantitidens slut och strular dom ens för en ½ sekund så hänvisa bara till beslutet som tagits av Ronny Gustavsson. Be dom ringa direkt till honom på Tel: 08-553 896 60. Det ska verkstaden göra, inte du som ägare!!
Grattis alla RS-ägare och jag lovar att genast ge upp mina planer på att byta till annat märke :)
Det är inget problem att få framstolarna på sin RS utbytta på garanti om dom fransar! Efter mycket om och men och förhalning (?) så är beslutet taget av Ronny Gustavsson, Chef för Svenska Volkswagens Kundservice, Teknisk Service. M A O är det bara att lämna in bilarna innan garantitidens slut och strular dom ens för en ½ sekund så hänvisa bara till beslutet som tagits av Ronny Gustavsson. Be dom ringa direkt till honom på Tel: 08-553 896 60. Det ska verkstaden göra, inte du som ägare!!
Grattis alla RS-ägare och jag lovar att genast ge upp mina planer på att byta till annat märke :)
-
Rythm
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
mogwai? spelar inte du DC med mwh:// ?
-
Icebreaker
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Kanon Rythm!
Bra jobbat
Bra jobbat
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Giselher Klauk (Rythm)
efter att du lyckades komma helt OFF topic så måste jag nog svara på din fråga ändå ;)
Jo jag spelar i mwh://
efter att du lyckades komma helt OFF topic så måste jag nog svara på din fråga ändå ;)
Jo jag spelar i mwh://
-
Greven
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Undra hur man gör med äldre RS som min 01.. finns ju ingen garanti på den..
//Greven
//Greven
-
Rythm
- Kontakt:
det blir nog svårare...skulle gissa på att man måste tvinga skoda att återkalla alla RS-bilar för att få det fixat gratis.
-
SkodaRs2003
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:OBS! RS-ägare, läs detta!
Härligt......... Du/Vi lyckades....... tackar å bockar........