Stoooor räkmacka!!!

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
mogwai
Inlägg: 7805
Blev medlem: 8 oktober 2010, 09:24
Ort: Salem
Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av mogwai »

Blir en riktigt dyr räkmacka om man bara ska räkna in soppa pengarna :P

20 + 20 mil = 40 mil á 11:- = ca 470:- inkl macka :P (då är inte slitaget inräknat)
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

kan vara värt det om vi har en träff där åxå...blevingen räkmacka idag...och inget foto heller......men det kommer
666
Inlägg: 1961
Blev medlem: 28 januari 2006, 23:56
Ort: Falun
Bilmodell: Skoda Fabia Classic
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av 666 »

Skulle vara kul att få se denna "lilla" macka ;)
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

nu har jag bilder på min sida
Kabben
Inlägg: 9339
Blev medlem: 1 juli 2009, 18:20
Ort: Ludvika
Bilmodell: Skoda Rapid Spaceback
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av Kabben »

Såg ju god ut.

Men kostar den 196 kr som det står på kassaapparaten?
jensa
Inlägg: 6693
Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
Ort: Stockholm
Bilmodell: Cupra R
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av jensa »

Måste va vm i lyft av gammal tråd ;)
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

japp....man ska lyft sånt som är gammalt....kolla bara på dom gamla uvarna som finns här på klubben
Furby
Inlägg: 62356
Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia E 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av Furby »

Räkmackan lyftes i den här tråden.

http://www.skodaklubben.se/forum/detalj.asp?TradID=7449&ForumID=3#topp
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

Eller hur benke....(gamal uv..?)
Furby
Inlägg: 62356
Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia E 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av Furby »

Hehe. Jag är bra sugen på mackan.
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

Måste vinna i vm igen genom att lyfta den här tråden :-))
Landell
Inlägg: 2783
Blev medlem: 13 februari 2009, 16:26
Ort: Östersund
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av Landell »

Jag gillar bara dubbelmacka ;)
GinTonic
Inlägg: 15703
Blev medlem: 2 september 2016, 23:16
Ort: Borås
Bilmodell: Octavia Combi RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av GinTonic »

Hehe...... trådlyftarkungen är utsedd!!!

/Ginnen
djupdal
Inlägg: 2401
Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
Ort: Sandviken
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!

Inlägg av djupdal »

hi hi :-))
Skriv svar