Skrotar en Felicia kombi -97 bensin. I princip allt finns UTOM motor och växellåda. Fin rak och rostfri plåt och inredning. Delarna finns i Haninge söder om Stockholm. Delar kan skickas med då vill jag ha betalt i förskott. Bilen är vinröd metallic.
Ni når mig på:
0709-76 47 42
mikael.engvall2@comhem.se
skrotar en Felicia kombi
-
Miamik
- Bilmodell: Skoda Felicia pick up -97
- Kontakt:
-
edvinaxel
- Bilmodell: Skoda Felicia Combi
- Kontakt:
Sv:skrotar en Felicia kombi
Hej jag behöver låscylindrar med två nycklar framdörrarna samt bakluckan. Detta sedan min fru tappat sin nyckel. Eftersom vi inte har centrallås i bilen borde det gå att byta dörrcylindrarna och sedan efter att dörrarna låsts upp starta bilen med originalnyckel som kan ligga gömd i bilen. Är du beredd att ge ett pris för detta?
Peter
070-5898292
Peter
070-5898292
-
edvinaxel
- Kontakt:
Hej jag behöver låscylindrar med två nycklar framdörrarna samt bakluckan. Detta sedan min fru tappat sin nyckel. Eftersom vi inte har centrallås i bilen borde det gå att byta dörrcylindrarna och sedan efter att dörrarna låsts upp starta bilen med originalnyckel som kan ligga gömd i bilen. Är du beredd att ge ett pris för detta?
Peter
070-5898292
Peter
070-5898292
-
edvinaxel
- Kontakt:
Peter
Peter
-
Miamik
- Bilmodell: Skoda Felicia pick up -97
- Kontakt:
Sv:Sv:skrotar en Felicia kombi
Tyvärr så har jag bara en nyckel till bilen. Varför gör ni inte två kopior av din nyckel och tar varsin och sedan gömmer din nuvarande nyckel i bilen?
-
stakvi
- Bilmodell: Skoda Felicia Kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:skrotar en Felicia kombi
Hej.
Har du kvar den bakre "hatthyllan" grå?
Jag önskar gärna köpa en sådan...
Hälsningar Staffan
Har du kvar den bakre "hatthyllan" grå?
Jag önskar gärna köpa en sådan...
Hälsningar Staffan