skrotar en Felicia kombi

I detta forum skriver vi om Skoda Felicia.
Miamik
Bilmodell: Skoda Felicia pick up -97
Kontakt:

skrotar en Felicia kombi

Inlägg av Miamik »

Skrotar en Felicia kombi -97 bensin. I princip allt finns UTOM motor och växellåda. Fin rak och rostfri plåt och inredning. Delarna finns i Haninge söder om Stockholm. Delar kan skickas med då vill jag ha betalt i förskott. Bilen är vinröd metallic.
Ni når mig på:
0709-76 47 42
mikael.engvall2@comhem.se
edvinaxel
Bilmodell: Skoda Felicia Combi
Kontakt:

Sv:skrotar en Felicia kombi

Inlägg av edvinaxel »

Hej jag behöver låscylindrar med två nycklar framdörrarna samt bakluckan. Detta sedan min fru tappat sin nyckel. Eftersom vi inte har centrallås i bilen borde det gå att byta dörrcylindrarna och sedan efter att dörrarna låsts upp starta bilen med originalnyckel som kan ligga gömd i bilen. Är du beredd att ge ett pris för detta?

Peter
070-5898292
edvinaxel
Kontakt:

Inlägg av edvinaxel »

Hej jag behöver låscylindrar med två nycklar framdörrarna samt bakluckan. Detta sedan min fru tappat sin nyckel. Eftersom vi inte har centrallås i bilen borde det gå att byta dörrcylindrarna och sedan efter att dörrarna låsts upp starta bilen med originalnyckel som kan ligga gömd i bilen. Är du beredd att ge ett pris för detta?

Peter
070-5898292
edvinaxel
Kontakt:

Inlägg av edvinaxel »

Peter
Miamik
Bilmodell: Skoda Felicia pick up -97
Kontakt:

Sv:Sv:skrotar en Felicia kombi

Inlägg av Miamik »

Tyvärr så har jag bara en nyckel till bilen. Varför gör ni inte två kopior av din nyckel och tar varsin och sedan gömmer din nuvarande nyckel i bilen?
stakvi
Bilmodell: Skoda Felicia Kombi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:skrotar en Felicia kombi

Inlägg av stakvi »

Hej.
Har du kvar den bakre "hatthyllan" grå?
Jag önskar gärna köpa en sådan...
Hälsningar Staffan
Skriv svar