Laddninslampa lyser.

I detta forum skriver vi om Skoda Felicia.
mathias71
Bilmodell: Felicia
Kontakt:

Laddninslampa lyser.

Inlägg av mathias71 »

Hade bilen imorse till jobbet inga problem,skulle åka hem och bilen lät konstigt när jag startade och laddning lampan lös,även fast bilen var avstängd,stängde av och startade igen lös inte,men bilen lät konstigt ,började min avfärd hem lös inte,men så fort jag gasade på började den lysa konstant.Har bytt batteri ifjol och laddningregulator.Vad kan det nu vara???Vill någon köpa en Skoda Felicia-99 med 5800mil med nya stötdämpare o bromrör,skatt o besiktad i år,Nästa besikt före 2010-05-31.Bra allround däck.Vad kan jag få för den.
mathias71
Bilmodell: Felicia
Kontakt:

Sv:Laddninslampa lyser.

Inlägg av mathias71 »

[quote]Hade bilen imorse till jobbet inga problem,skulle åka hem och bilen lät konstigt när jag startade och laddnings lampan lös,även fast bilen var avstängd,stängde av och startade igen lös inte,men bilen lät konstigt ,började min avfärd hem lös inte,men så fort jag gasade på började den lysa konstant.Har bytt batteri ifjol och laddningregulator.Vad kan det nu vara???Kan det vara laddningregulatorn igen eller kan det var generatorn som spökar,kolen???Någon som vet.
Skriv svar