camplet/tältvagn

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

camplet/tältvagn

Inlägg av Theo »

Är det någon som haft/har en?vart skitsugen på en!