Nöjd kund

I detta forum skriver vi sådant som ej passar i övriga forum.
anders62
Bilmodell: Skoda octavia rs
Kontakt:

Nöjd kund

Inlägg av anders62 »

upptäckte rost på min bil i december och kontaktade då säljande återförsäljare, blev kopplad fram och tillbaka så jag åkte dit, står i kö i 20 minuter och när det blir min tur förklarar man att jag måste boka en tid så man får titta och bedömma skadan, jag vill då att man tittar direkt men så jobbade man inte. Fick en tid 4 veckor fram och blev då förbannad eftersom man då skulle kontrollera och därefter eventuellt åtgärda felet. Åkte då på vinst och förlust till Bilkompaniet i Bro. en kundmottagare gick direkt och hämtade garantihandläggaren som i sin tur tog på sig jackan gick ut i snöyran och körde in min bil på verkstan, jag fick därefter följa med henne in och vi gick igenom bilen tillsammans. 1 vecka senare ringer hon upp mig, hade då fått ok på reparation, ordnat tid på plåtverkstan och ordnat med lånebil till mig. Bilen reparerades i januari och det kostade mig inte en enda krona. Ångrar att jag inte köpte en bukett blommor för hennes fina och proffsiga bemötande, jag kan varmt rekommendera Bilkompaniet-
bassebas
Bilmodell: Skoda Octavia 1.6 TDI -10 + Skoda Octavia 1.8TSI 160dsg-10
Kontakt:

Sv:Nöjd kund

Inlägg av bassebas »

Det är väl inte försent för en bukett blommor? Vi behöver alla bli uppskattade.
anders62
Bilmodell: Skoda octavia rs
Kontakt:

Sv:Sv:Nöjd kund

Inlägg av anders62 »

klart hon ska få en blomma
Skriv svar