Nya bilder.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Nya bilder.

Inlägg av Theo »

Finns bilder på pajeron i min profil om nån vill kolla....
Man smyger fortfarande in på skodasidorna fasst man inte har nån längre...

Theo