Hej.
Någon som vet hur man "ansluter" mobilen till BT-Audio funktionen? Telefonen är koplat som telefon och det fungerar utmärkt med handsfree. Jag kan välja BT-audion on eller off men hur kopplar man ihop enheterna? Det står inget speciellt om detta i bruksanvisningen.
BT-Audio i Yeti
-
bjorn.hillbom
- Bilmodell: Skoda Yeti 1.2 TSI
- Kontakt:
-
Sidenbladh
- Bilmodell: Ingen ännu
- Kontakt:
Sv:BT-Audio i Yeti
Hej.
Om du redan parkopplat telefonen med bilen är det bara att sätta igång musikspelaren i telefonen. Du kommer alltså inte att kunna styra spelaren från bilstereons knappar utan du måste använda telefonens reglage.
På min iphone kan jag välja att spela upp musiken i telefonens högtalare eller "skoda bt" som alltså är bilstereons högtalare.
Hoppas att detta var till någon hjälp.
/Daniel
Om du redan parkopplat telefonen med bilen är det bara att sätta igång musikspelaren i telefonen. Du kommer alltså inte att kunna styra spelaren från bilstereons knappar utan du måste använda telefonens reglage.
På min iphone kan jag välja att spela upp musiken i telefonens högtalare eller "skoda bt" som alltså är bilstereons högtalare.
Hoppas att detta var till någon hjälp.
/Daniel
-
bjorn.hillbom
- Kontakt:
Sv:Sv:BT-Audio i Yeti
Tack. Jag skall testa
-
bjorn.hillbom
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:BT-Audio i Yeti
Verkar inte som att det fungerar med en HTC Desire. Telefonen hittar Skoda-BT men och försöker att koppla upp sig men kopplar ned igen. Kom just att tänka på att det kan ha att göra med att telefonen är ansluten via BT. Kan radion/telefonen hantera mer än en anslutning?