Varning för oseriös annons
-
thejepp
- Inlägg: 144
- Blev medlem: 21 oktober 2015, 10:03
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Octavia RS och Octavia 1.6 Glxi
- Kontakt:
Varning för oseriös annons
Har försökt få kontakt med personen Roland Gille som har annons på skodabörsen ang krånglande instrument. Hade kontakt med han för 4 veckor sedan. När jag skulle dit för 3veckor sedan, tyckte han det var för sent på dagen och vi bestämde att mötas i mellandagarna. Nu har jag försökt ringa människan i snart 3veckor samt sms'at och mailat utan svar. Vill rikta ett varningens ord ang denna person. Har fått flytta mycket nu i mellandagarna för att jag skulle dit. Verkar riktigt oseriös person.
-
Octaviaägare
- Inlägg: 208
- Blev medlem: 12 september 2019, 11:23
- Ort: Kristianstad
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Varning för oseriös annons
Fick för en del år sedan hjälp ( se länken) hos honom . Kostade 1000 kr , samt att instrumenten har fungerat utmärkt sedan dess.
-
Octaviaägare
- Inlägg: 208
- Blev medlem: 12 september 2019, 11:23
- Ort: Kristianstad
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Sv:Varning för oseriös annons
www.stojbybilel.se
http://www.blocket.se/kronoberg/Hastighetsmatare_Skoda_Octavia_48402086.htm?ca=21&w=1
http://www.blocket.se/kronoberg/Hastighetsmatare_Skoda_Octavia_48402086.htm?ca=21&w=1
-
thejepp
- Inlägg: 144
- Blev medlem: 21 oktober 2015, 10:03
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Octavia RS och Octavia 1.6 Glxi
- Kontakt:
Sv:Varning för oseriös annons
Ännu en vecka har gått utan att få kontakt. Nu tänker inte jag försöka igen utan ringer Auto-Instrument på Måndag. Synd då det kommer att bli mycket dyrare.

