Bra bilhandlare?

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Fredma
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Bra bilhandlare?

Inlägg av Fredma »

Jag måste köpa en ny bil och kollar runt lite på var jag kan hitta en ny bra Skodaförsäljare. Jag hittade en i Sundsvall som heter Berners, har ni någon koll på om dem är duktiga? Någon som har köpt/sålt av dem innan?

Tacksam för svar och andra tips!

Väl mött

Freddy
Bror47
Kontakt:

Sv:Bra bilhandlare?

Inlägg av Bror47 »

Även om jag är mindre nöjd med min Yeti så är jag nöjd med bilhandlaren Nordemans Norra i Örnsköldsvik. Att Skodan inte håller förväntad kvalité kan jag inte lasta bilhandlaren för.
Fredma
Kontakt:

Sv:Sv:Bra bilhandlare?

Inlägg av Fredma »

[quote]Även om jag är mindre nöjd med min Yeti så är jag nöjd med bilhandlaren Nordemans Norra i Örnsköldsvik. Att Skodan inte håller förväntad kvalité kan jag inte lasta bilhandlaren för.[/quote]

Det låter klokt, tack för ditt tips! De ska jag kolla in nu direkt.
Fredma
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Bra bilhandlare?

Inlägg av Fredma »

Det här såg jag på berners facebook i helgen, kanske något man ska försöka sig på? https://www.facebook.com/bernersbilar/photos/a.137284946298294.22619.127314170628705/1125795047447274/?type=1&theater
Fredma
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Bra bilhandlare?

Inlägg av Fredma »

Det verkade inte vara hela sommaren man fikc låna den som jag trodde. Men har sett att folk verkar vinna den, inte jag än dock. Kanske en sådan man ska införskaffa då.
mem
Bilmodell: Enyaq 80x Sportline (okt 21)
Kontakt:

Re: Bra bilhandlare?

Inlägg av mem »

Hej!

Ny kommentar på gammal tråd...

Personligen är jag väldigt nöjd med Olofsson Bil i Handen (söder om Stockholm). Jag köpte en VW Passat av den december 2012 när de hade butik i Brandbergen. Väldigt bra kvinnlig försäljare den gången.

Igår (juni 2021) beställde jag en Skoda Enyaq 80x Sportline utav Jacob på deras nya Skoda-anläggning. En riktigt trevlig och kunnig försäljare (borde ju alla vara när det handlar om så mycket pengar men så är det inte alltid).

MVH
// mem
Skriv svar