Är det någon som vet varför lastgallret som finns till Enyaq inte går att köpa i Sverige? Finns att köpa i Tyskland och det borde väl vara samma krav på lastgaller inom EU, eller? Jag har en stor hund så vill gärna ha galler, nätet lär inte hålla.
Länk till gallret.
https://eshop.skoda-auto.cz/en_CZ/trunk-transverse-grille-enyaq/p/5LG017221
Lastgaller
-
Doomfarer
- Bilmodell: Yeti + beställt Enyaq 80x
- Kontakt:
-
Elektrikern84
- Bilmodell: Enyaq
- Kontakt:
Re: Lastgaller
Plus en på den.
-
mem
- Bilmodell: Enyaq 80x Sportline (okt 21)
- Kontakt:
När jag beställde min 80x visste inte säljaren varför lastgaller inte är beställningsbart i Sverige. Han tyckte det var väldigt konstigt. Han rekommenderade mig att beställa bilen med lastnät så att fästena finns där, så att det förhoppningsvis går att sätta dit galler när de väl finns tillgängliga i Sverige.
Enligt säljaren finns en risk att om man inte valt lastnät så finns det inga fästen att sätta gallret i. Jag hoppas att det är samma fästen för nät och galler så att bilen jag ska hämta ut nu i veckan inte har fått fel sorts fästen. Jag hoppas säljaren har någon uppdatering att ge mig angående lastgaller i Sverige, och i så fall delar jag med mig så klart.
Enligt säljaren finns en risk att om man inte valt lastnät så finns det inga fästen att sätta gallret i. Jag hoppas att det är samma fästen för nät och galler så att bilen jag ska hämta ut nu i veckan inte har fått fel sorts fästen. Jag hoppas säljaren har någon uppdatering att ge mig angående lastgaller i Sverige, och i så fall delar jag med mig så klart.
-
mira
- Bilmodell: Skoda Enyaq
- Kontakt:
Köp ett MIM galler från zoo.se storlek small passar fint till Enyaq