Har en Skoda Fabian 1.2 Tsi 2012.
Får ingen värme i kupén men temperaturen går upp till 90 grader.
Bytt alla säkringar och kylarvätska finns.
Vad kan det vara ? Finns det enkla vanligare fel?
Ingen Värme i Kupén Skoda Fabia
-
Robino
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 5 november 2024, 17:24
- Bilmodell: Fabia
- Kontakt:

