Ingen Värme i Kupén Skoda Fabia

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
Robino
Inlägg: 1
Blev medlem: 5 november 2024, 17:24
Bilmodell: Fabia
Kontakt:

Ingen Värme i Kupén Skoda Fabia

Inlägg av Robino »

Har en Skoda Fabian 1.2 Tsi 2012.

Får ingen värme i kupén men temperaturen går upp till 90 grader.

Bytt alla säkringar och kylarvätska finns.

Vad kan det vara ? Finns det enkla vanligare fel?