Hej.
På frugans bil -11 Fabia.
Så svajar kupefläkten up å ner
Blåser lite, blåser mycket. Så håller den på konstant.
Är det en tempgivare som är kass eller något annat?
/Ringmyr
Fläkten svajar
-
ringmyr
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 1 september 2024, 13:11
- Bilmodell: fabia
- Kontakt:

