Konstaterade omgående att hel-ljuset var minst sagt dåligt, så beställde en LED-ramp.
Började montera denna och kom till att koppla på signalsladden och då blev det stopp.
Va i...
Har varit med om negativt aktiverat hellyse. Men dessa bilar verkar ha någon form av förstärkning/omreflektering av EN lampa, halvljuslampan (H7), via en elektromagnet eller liknande någon stans i själva lamphuset låter det som.
Vilken knasig lösning.
Så min fråga är:
Var i helsike hittar jag den kabel som den blå signalkabeln till extraljusrelätet ska kopplas på??
Mvh Nybliven skodaägare (1st time, used to Toyota)

