Strålkastare hö

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
KurreW
Inlägg: 2
Blev medlem: 2 januari 2026, 16:32
Bilmodell: Fabia
Kontakt:

Strålkastare hö

Inlägg av KurreW »

Har inget ljus hö fram, hel, halv samt positionsljus dött,kollat säkring. Är en 2014 Fabia
KurreW
Inlägg: 2
Blev medlem: 2 januari 2026, 16:32
Bilmodell: Fabia
Kontakt:

Re: Strålkastare hö

Inlägg av KurreW »

1 h7 trasig samt w5w så långt allt väl men kör h7 både hel och halv? Hur är det möjligt? Hittar bara h7 1 st samt w5w pos.ljus och givetvis blinkerslampan.
NorrlandsFabia
Inlägg: 18
Blev medlem: 4 november 2023, 16:15
Bilmodell: Fabia 1.2 HTP
Kontakt:

Re: Strålkastare hö

Inlägg av NorrlandsFabia »

Hel/halvljus fungerar som så att en metallskärm åker upp/ner vid hel/halvljus. Det är bara en lampa (H7) för både hel o halvljus.
Skriv svar