Vi är fyra som har körkort i familjen, och fyra som har telefonerna kopplade till mediaanläggningen.
Kör man själv är bilen bra på att koppla upp iphonen med carplay. Men så fort vi är flera blir det ofta fel iphone som kopplas in (det verkar vara den som först sätter sig i bilen).
Hur gör jag för att växla till annan iphone, vilka menyval gör jag för att koppla bort en telefon och istället välja en annan???
Jag vill inte att bilen helt glömmer en iphone, jag vill bara växla vilken som är carplay-kopplad för stunden.
Bilen kopplar till fel iPhone - hur byter man?
-
Jesperby
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 17 februari 2026, 22:57
- Bilmodell: Elroq
- Kontakt:

