Yo! Bytt bromslamporna t led,men då tänds lampan för ESP å går ej släcka/stänga av
,men så fort jag byter t standard lampor så försvinner felet. Provat m billiga Temu led och med dyrare led,ingen skillnad....vad beror det på?? Fabia -2006
Bromslampa Led
-
Roypan
- Inlägg: 4
- Blev medlem: 13 april 2024, 09:20
- Bilmodell: Skoda Fabia 1,2 2006
- Kontakt:

