Dåligt halvljus Fabia 2009

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
Pga
Inlägg: 2
Blev medlem: 14 oktober 2025, 17:11
Bilmodell: Fabia
Kontakt:

Dåligt halvljus Fabia 2009

Inlägg av Pga »

Det är bedrövligt halvljus på min gamla Fabia trots att jag har monterat de bästa lamporna som Mekonomen säljer. Vad kan jag göra för att få ett bra halvljus?
Silver_Bullet
Inlägg: 59
Blev medlem: 5 december 2021, 21:06
Bilmodell: Superb
Kontakt:

Re: Dåligt halvljus Fabia 2009

Inlägg av Silver_Bullet »

Är dom dåliga lyktorna?
Kolla in denna video: https://www.youtube.com/watch?v=gEUu6VevYkg
Andypandura
Inlägg: 1
Blev medlem: 7 april 2026, 12:52
Bilmodell: Fabia
Kontakt:

Re: Dåligt halvljus Fabia 2009

Inlägg av Andypandura »

Hittade du en lösning på stearinljusen..? Fick tips om Led lampor i en FB tråd, har ej testat själv men det verkar onekligen intressant. Vore kul att höra från någon som provat :)

https://www.diodhuset.se/xtreme-dx-gen2 ... -singelkit
Roypan
Inlägg: 4
Blev medlem: 13 april 2024, 09:20
Bilmodell: Skoda Fabia 1,2 2006
Kontakt:

Re: Dåligt halvljus Fabia 2009

Inlägg av Roypan »

Jag har bytt t led både på hel å halvljus,blev märkbart bättre....enda nackdel jag tycker mig märka är,att ljusbilden blir något smalare....Fabia-06
Har ej besiktat m led,byter till halogen p halvljuset då tydligen led ej är godkänt....
Skriv svar