Skodaappen
-
Gilgamesh65
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 17 oktober 2024, 21:52
- Bilmodell: Skoda Octavia laddhybrid
- Kontakt:
Skodaappen
Hej. Har köpt en octavia laddhybrid -21. Jag försöker aktivera appen men kommer inte förbi att bli huvudanvändare.
Någon som haft liknande bekymmer?
Någon som haft liknande bekymmer?
-
Skoda55
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 22 oktober 2024, 11:14
- Bilmodell: Octavia
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Hej, har liknande problem, köpt Skoda från 2021 och kan inte ändra huvud användaren. Någon som vet? (Alltså funktionen för att ändra huvudanvändare eller ta bort funkar inte)
-
slöjdaren
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 25 november 2024, 13:30
- Bilmodell: oktava
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Har tyvärr samma problem men ingen lösning
-
Johan82
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 3 februari 2025, 09:41
- Bilmodell: Octavia
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Samma problem jag med, ingen som funnit någon lösning än?
-
Marko Wasenius
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 26 januari 2025, 17:30
- Bilmodell: Oktavia
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Hej.
Jag hade samma problem och åkte till en auktoriserad Skoda återförsäljare och identifierade mig så löste det sig.
Lycka till!
Marko
Jag hade samma problem och åkte till en auktoriserad Skoda återförsäljare och identifierade mig så löste det sig.
Lycka till!
Marko
-
johan1340
- Inlägg: 3
- Blev medlem: 21 augusti 1970, 11:01
- Ort: Södertälje
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Kan vara så att gamla ägaren är fortfarande inloggad. Så var det när jag bytte bil förut.
-
AgoAye
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 15 januari 2026, 13:53
- Bilmodell: Octavia Iv
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Som ovan, kan vara så att gamla ägaren ligger kvar inne.
Testa att göra en komplett återställning genom menyerna.
Hur långt kommer du?
Fick göra aktiveringen ”med båda nycklarna” några gånger innan det hoppade till.
Testa att göra en komplett återställning genom menyerna.
Hur långt kommer du?
Fick göra aktiveringen ”med båda nycklarna” några gånger innan det hoppade till.
-
Honzik
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 23 juni 2026, 01:21
- Bilmodell: Octavia IV
- Kontakt:
Re: Skodaappen
Har samma bekymmer på en 2021 års modell, behöver komma åt sekretessinställningar men de är inte tillgängliga står det, har gjort allt som går att göra. Tagit ut säkring nr 19 t o m. Nästa steg är uppdatering av mjukvara hos din bil annars vet jag inte.

