Skodaappen

I detta forum skriver vi om Skoda Octavia.
Gilgamesh65
Inlägg: 2
Blev medlem: 17 oktober 2024, 21:52
Bilmodell: Skoda Octavia laddhybrid
Kontakt:

Skodaappen

Inlägg av Gilgamesh65 »

Hej. Har köpt en octavia laddhybrid -21. Jag försöker aktivera appen men kommer inte förbi att bli huvudanvändare.
Någon som haft liknande bekymmer?
Skoda55
Inlägg: 1
Blev medlem: 22 oktober 2024, 11:14
Bilmodell: Octavia
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av Skoda55 »

Hej, har liknande problem, köpt Skoda från 2021 och kan inte ändra huvud användaren. Någon som vet? (Alltså funktionen för att ändra huvudanvändare eller ta bort funkar inte)
slöjdaren
Inlägg: 1
Blev medlem: 25 november 2024, 13:30
Bilmodell: oktava
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av slöjdaren »

Har tyvärr samma problem men ingen lösning
Johan82
Inlägg: 1
Blev medlem: 3 februari 2025, 09:41
Bilmodell: Octavia
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av Johan82 »

Samma problem jag med, ingen som funnit någon lösning än?
Marko Wasenius
Inlägg: 2
Blev medlem: 26 januari 2025, 17:30
Bilmodell: Oktavia
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av Marko Wasenius »

Hej.

Jag hade samma problem och åkte till en auktoriserad Skoda återförsäljare och identifierade mig så löste det sig.
Lycka till!
Marko
johan1340
Inlägg: 3
Blev medlem: 21 augusti 1970, 11:01
Ort: Södertälje
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av johan1340 »

Kan vara så att gamla ägaren är fortfarande inloggad. Så var det när jag bytte bil förut.
AgoAye
Inlägg: 2
Blev medlem: 15 januari 2026, 13:53
Bilmodell: Octavia Iv
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av AgoAye »

Som ovan, kan vara så att gamla ägaren ligger kvar inne.

Testa att göra en komplett återställning genom menyerna.

Hur långt kommer du?
Fick göra aktiveringen ”med båda nycklarna” några gånger innan det hoppade till.
Honzik
Inlägg: 1
Blev medlem: 23 juni 2026, 01:21
Bilmodell: Octavia IV
Kontakt:

Re: Skodaappen

Inlägg av Honzik »

Har samma bekymmer på en 2021 års modell, behöver komma åt sekretessinställningar men de är inte tillgängliga står det, har gjort allt som går att göra. Tagit ut säkring nr 19 t o m. Nästa steg är uppdatering av mjukvara hos din bil annars vet jag inte.
Skriv svar