Stylingfråga - Insektsnät bakom Kylare?

I detta forum skriver vi om Skoda Kodiaq.
knekt
Bilmodell: Skoda Kodiaq
Kontakt:

Stylingfråga - Insektsnät bakom Kylare?

Inlägg av knekt »

Hej!

Ny på forumet här då jag precis köpt min första Skoda! (har tidgare ägt massa olika bilar, KIA, Volkswagen, Opel, Toyota, Honda, Ford, BMW)

Jag är så sjuuukt nöjd. Bästa bilen jag haft tror jag!

Den är en dröm att köra (yes, jag är all in för komfort), den är en dröm att sitta i. (jag är över 1.90), Jag gillar också hela systemet, med några manuella knappar och touch. Perfekt balans skulle jag säga. Jag verkligen stortrivs i bilen.

Bilen ser dessutom snygg och robust ut. Det är bara en liten detalj jag irriterar mig på. Bakom grillen så ser man tydligt kylaren, som inte är svartmålad utan silverfärgad. Det ger ett litet tråkigt intryck av att bilen liksom inte är färdigbyggt. Min son kallade det "fuskbygge" haha, håller inte riktigt med där men det är inte så snyggt att man ser en ful silverfärgad kylare kika fram där bakom väldigt tydligt då grillen är gles.

Jag skulle vilja installera nått svart nät precis bakom kylaren som gör att det blir mörkt därinne och man inte ser in. Jag har kikat runt på nätet och sett att det går att köpa satser på Amazon typ, med insektsnät. men jag skulle helst inte vilja installera något sånt själv på en ny bil.

Min fråga är:
- Är det någon här som kan rekommendera en firma som kan göra detta, eller nån som gjort det själv?
- Kommer min nybilsgaranti fortsätta gälla om man gör något sånt?