nu är jag tillbaka! Skoda RSi

I detta forum skriver vi om Skoda RS.
Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

Jag (Skoda RSi) har inte varit inne på väldigt lång tid och jag måste säga att man får en tår i ögat när man läser hur ni skriver, vissa tycker det är snyggt med mycket styling, vissa tycker inte samma sak. Jag hade turen att ställa ut bilen på elmia och väldigt många tyckte den såg bra ut...Visst ska man säga sin mening, men om nån sa så åt eran bil så skulle ni nog tycka samma sak som jag gör nu.

Lite besviken är jag, jag antar att jag har den mest stylade rs i sverige, måste påminna att jag kör ett stuk som ska vara maxat styling.

Ni som har era "rena" bilar, får ni någon komentarer???? mycke pengar har jag lagt ut o har inte råd med en vinge för 15 000. man får köpa när man har råd så att säga.

nu vill jag höra vad ni tycker......alla kan skriva....
Johansson
Bilmodell: Skoda Octavia 1,8 T
Kontakt:

Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Johansson »

Förstår nog inte riktigt vad du menar, det jag går efter är min egen smak. Är du ledsen för att människor har olika smak eller känner du att du har blivit påhoppad eller? Jag tycker din bil är häftig men skulle förmodligen inte styla min bil på ett sådant sätt, men smaken är ju som baken eller hur.

Gör som du tycker funkar bra så blir det nog bra!

Johan
Stjärnan
Bilmodell: Skoda octavia RS
Kontakt:

Inlägg av Stjärnan »

Vi snackade lite på Elmia du och jag,

Tycker din kärra är frän, men måste säga att det finns än så länge alldeless för få "häfftiga" kit till RS:en. Har hittat ett så den liknar en Subaru Impreza men, vill ha något mer radikalt.. Det finns inget..

Undrar om man kan hitta någon som är bra på att bygga mallar mm så man kan gjuta sitt eget designade kit.

Problem med styling är också att sänka bilen.. vist det går, men redan orginal måste man smyga över trottoarkanter mm för att inte skrapa i.. Men man ska inte klaga på en bil som är hyffsat låg redan i orginal.. :)

//Stjärnan
Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

När folk skriver att den är nerkladdad med grejer så förstår inte jag vad dom menar...ett stuk är ju ett stuk precis som du säger. alla har ju sin stil så varför ska dom klandra ner på andra, dom som inte har gjort nått på bilen ska vara tysta tycker jag, jag har aldrig sett en helt orginal bil som fått flera sidor i typ bilsport lr så. jag har inte det heller men jag ligger på god väg....jag skulle vilja höra VAD som är fel o kan förklara det...annars ska dom hålla käft!!! lr?
Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

Skulle vara kul o veta vilka som tänker som jag o vill ha en bil som syns.......vilka är med mig o vilka är emot mig????
Alla ska vara vänner men man kan ha olika meningar....så vilka är med mig?

/ RSI mannen
Stjärnan
Kontakt:

Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Stjärnan »

Jag är med dig..

Byggt om min andra bil en peugeot 206:a, när den blir färdig är det skodans tur.

Besök gärna http://www.peugeot20zex.se

Keep on styling,

//Stjärnan
mogwai
Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
Kontakt:

Inlägg av mogwai »

Tycker du bör lugna ner dig lite nu faktiskt .

har du aldrig hört det där om att avundsjukt folk klankar ner mest?
Ta dom kommentarerna du tycker sved o vänd dom till något positivt dvs dom säger säkert så för att dom aldrig skulle våga sig på alt ha råd att göra samma sak ;)

Din bil är skitläcker, en riktig ögonfångare så jag tycker det är konstigt att du ska ta åt dig kritik från folk som tycker annorlunda?

Fortsätt på ditt stuk o skit i folk som tycker den är "för mycket"

"jag tycker iallafall den är riktigt fet"
Stjärnan
Kontakt:

Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Stjärnan »

Håller med Mogwai till fullo.

Man får vara beredd på att få ta en massa skit från avundsjukt folk, se bara på han som köpte Supramannens bil... Att han orkat stå pall för all skit som slängts efter honom fattar jag inte..

Gör som jag har börjat göra klagar folk är det bara att ta emot, ty dom önskar också att ha en cool bil.

Shit man börjar bli lite laddad här nu... :)

//Stjärnan
Skoda RSi

Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

Tackar tackar...det finns underbara stjälar här oxå....ni ska veta att det värmer skapligt.... försöker ta det lugnt men man blir som du säger ...laddad
FightingDiva
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av FightingDiva »

Kritik kommer man nästan alltid att få från "vem-som-helst", så varför hetsa upp sig i onödan.

Om du är nöjd med din bil så räcker det gott och väl, men om du vill höra kommentarer eller kritik om din bil så kommer du att få höra en hel del positiv och negativt.

Man måste kunna balansera saker och ting och inte kasta paj på varandra (vilket är den enklaste lösningen).

Själv tycker jag inte om flames och fast&furios prylar, men det som är skoj är att en medlem på skodaklubben var med på elmia och det räcker gott och väl för min del.
Vatanen

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Vatanen »

Jag tycker din bil är ruskit snygg men de är lite tråkit när du bara har orginal baken kvar de klart de finns inte så mycket till våra bilar ännu tyvär de var typ de vi surra om när du träffa mej på Elmia och så surra vi lite annat skit också hehehe! Nej kör på bara skit i dom för jag är lika tokig som du de ska va plast o grejer!Men en sak måste jag få fråga du hade en bukla på höger fremskärm den var inte så porrig!

PS Vällkommen tillbaks!!!

MVH//Ari Vatanen
Ullo
Bilmodell: Skoda octavia RS Såld
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Ullo »

jag säger bara lycka till med ditt styling och skit i vad andra säger. ;).... alla snackar skit om mitt baslåda, men jag vet själv att dom e bara avundsjuka på oss som har extra pengar att lägga på bilarna ;)

welcome 2 the club....

MVH Ullo
Vatanen

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Vatanen »

OJ OJ OJ!!Ullo nu trampa du på en spik jag har tyvär bätre anlägning en vad du har jag gjorde så din byggare vart ledsen de som du har de hade jag typ som fram system! o de var inte dyrt de som du har de kollade jag upp!men de var snyggt gjort ja de som ni säger smaken är som baken alla gör som dom vill!

MVH//i Vatanen
Ullo
Bilmodell: Skoda octavia RS Såld
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Ullo »

jasså men om du inte visste det så har jag bytt basarna till lite bättre än va dom va för ;) och de som e så dåligt med mitt ljud tycker jag att det är högtalarna dom e riktig skit dåliga men ska byta dom.. menar du att de jag har byggt e biliga grejer.. isånafall vill jag veta hur mycke tror du dom här grejerna kostar.. plus hur mycke det kostar att bygga baslådan.. allt e inte grattis fattar du väll;)
Skoda RSi

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

Får tacka en gång till för ert stöd. självklart ska man inte kasta skit på andra, jag är jätteglad att folk säger till om dom ser nått o bucklan fick jag på onsdagen, dagen före vi skulle åka, sån stor otur, men jag pratade med en kille på elmia o han skulle hjälpa mig.nitarna/skruvarna på bakluckan hade jag glömt bort, mycke att tänka på.en miss från min sida, alla gör misstag, sen finns det inte nått annat sätt att sätta fast näten om man vill ha en "ram" runt nätet. enkel lösning, jag tycker det ser bra ut, går alltid att göra det bättre....men som ni vet så är tiden ibland för liten.

Tycker ni som jag att i sommar så ska vi sätta fart på skodaklubben o visa oss ute...take the roules!!!!!!!

//RSi mannen
RSR

Sv:v:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nu är jag tillbaka! Skoda RSi

Inlägg av RSR »

Daniel, skit i vad andra säger. De är bara avundsjuka!
_ADNAN_
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Inlägg av _ADNAN_ »

Din bil e fin. Men VARFÖR lägger du på plast scoopen på huven dom lägger inte enns sånnt på en Golf Cl :S
Tobbe80
Kontakt:

Inlägg av Tobbe80 »

Jag och min tjej va framme och tjötade med dig :) din bil sticker ut och det syntes klart på den kvarten jag stod och tjata med dig att folk fick upp ögonen för den =) många som va framme och kolla.. den syns och det e det som e meningen med styling osv, att sätta en personlig prägel på sitt åk, det ända jag tyckte med din bil va att som du själv säger..... stressen, att vissa detaljer va lite för snabbt gjorda bara för att få det klart... synd ;)

TOBBE
jensa
Bilmodell: Cupra R
Kontakt:

Inlägg av jensa »

Som sagts tidigare,skit i va andra tycker,blir ju bara en bonus om nån tycker det är snyggt :)
Skoda RSi

Inlägg av Skoda RSi »

nu är inte jag med riktigt, varför jag har gjort ett skoop? vad har en golf här att göra...fattar inte riktigt, hjälp mig.....man måste se helheten på en bil, inte småsaker.....kanske ska börja titta nogrannt på andra bilar....kanske kanske.....
Skriv svar