Vingen Stulen!!!

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
eagle
Inlägg: 1772
Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
Bilmodell: Skoda Octavia
Kontakt:

Vingen Stulen!!!

Inlägg av eagle »

För andra gången i mitt liv så e det avensjuka idioter som har varit på min bil igen, den här gången har dom slitit loss hela vingen bak, sitter lite av vingen kvar i bagageluckan, skruvarna e kvar också :( Efterom vingen e sönder så kan det abra varit nån som har varit avensjuk och slitit loss den med kraft, sen dumpat den i skogen nånstans....E en sån dära milotec vinge, bara kolla på minna bilder, ifall nån skulle hitta nån till salu. Även om den e paj så går det säkert att laga och sälja, och den passar ju bara octavia modellen.....

Värsta av allt, 2 veckor kvar till Tullinge, bilen kommer därför inte vara klar till dess och föresten har jag tröttnat på den, ska säljas sen blir det tåg tills jag har fått garage....

//Eagle
FightingDiva
Inlägg: 11198
Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av FightingDiva »

Otroligt trisst att höra Eagle, vilken otur du har med din fina kärra.
The Weasel
Inlägg: 25379
Blev medlem: 3 januari 2013, 20:57
Ort: Ludvika
Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
Kontakt:

Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av The Weasel »

Kan bara instämma, väldigt trist när sånt här händer.
Att inte folk kan låta bli andras saker!!!!
lacika10
Inlägg: 5692
Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
Ort: Upplands-Väsby
Bilmodell: Octavia V RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av lacika10 »

Djävligt trist att höra när sånna saker inträffar...lider med dig.
GinTonic
Inlägg: 15703
Blev medlem: 2 september 2016, 23:16
Ort: Borås
Bilmodell: Octavia Combi RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av GinTonic »

Tänk vad skönt om man fick tag i den/ dom som har gjort detta....
Vatanen
Inlägg: 26488
Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av Vatanen »

nej va tråkit polarn fan va sur man blir då fast de inte är min bil men endå de är fan förjävlit fan om man fick tag i den lr dom som gör de dom skulle fan inte gå där i fråm dom skulle transpoteras i en svart säk!!!!!! Nej de var tråkit o höra Örnis!!!
RS4evr
Inlägg: 124
Blev medlem: 11 februari 2006, 01:50

Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av RS4evr »

lider med dig fan va iriterad man blir när sånna jävla idioter sabbar för vanligt folk
RSM
Inlägg: 6226
Blev medlem: 7 april 2005, 00:31
Ort: Norrtälje
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av RSM »

fy fan! man slutar aldrig att förvånas hur jävliga folk kan vara.
den där vingen görs väl inte längre, heller?
eagle
Inlägg: 1772
Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
Bilmodell: Skoda Octavia
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av eagle »

Ne den e till och med borttagen ifrån milotecs hemsida :(

//Eagle
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av Greven »

Vet ej vad jag ska Säga Örnins. vet hur det är o vet hur man känner sig med..

Ta nya tag så ska vi fixa till det..


//Greven
Jens_G
Inlägg: 3294
Blev medlem: 12 oktober 2006, 18:04
Ort: Vaggeryd
Bilmodell: Ford Fiesta ST 150
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av Jens_G »

Jag blir så förbannad när jag läser sådant. Att man inte kan få ha sina prylar ifred! Man lägger ut en jävla massa pengar och sedan ska det vara någon avundsjuk idiot framme och ta sönder ens prylar. Det finns bara en sak sådana typer duger till och det är nödslakt på Scan för bearbetning till Mamma Scans köttbullar.

Nu får jag sluta skriva innan jag blir så arg att jag skriver ännu mer fula saker.
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av SkodaRs2003 »

hade du bilen parkerad i tälje el nån annanstans???

Tråkigt att höra, håller ögon å öron öppna.......

(åk runt lite i ronna el hovsjö)
Sixpack
Inlägg: 7321
Blev medlem: 13 juli 2006, 14:33
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av Sixpack »

Trist örnen... Speciellt med tanke på att vingen inte tillverkas längre och att försäkringen oftast inte täcker vingar och annan styling :(
eagle
Inlägg: 1772
Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
Bilmodell: Skoda Octavia
Kontakt:

Sv:Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av eagle »

Bor i Järna nu mera, tykcer inte det ska finnas sånt folk i en sån här liten håla men bad guys finns det visst överallt :( funderar på om man ska köra helt naket där bak, införa lite nytt mode istället för alla vingar som folk kan dra loss :/ *snyft*

//Eagle
jensa
Inlägg: 6693
Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
Ort: Stockholm
Bilmodell: Cupra R
Kontakt:

Sv:Vingen Stulen!!!

Inlägg av jensa »

Nån jävel måste sitta på sjukt många vingar,snos ju helt groteskt med sånt.

Sörjer med dig emil :(
Skriv svar