grattis brorsan!!!

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
whitestripe
Inlägg: 7652
Blev medlem: 22 januari 2009, 12:35
Ort: Katrineholm
Bilmodell: subaru
Kontakt:

grattis brorsan!!!

Inlägg av whitestripe »

nu har bilsport fått upp resultatlistan.

En nionde plats för peter. Inte illa!


som slutcitat vill jag bara säga: KÖRD TID ÄR FAKTA!
FightingDiva
Inlägg: 11198
Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av FightingDiva »

Ett stort grattis till den magnifika tiden!!!
jangholt
Inlägg: 434
Blev medlem: 2 juni 2005, 12:51
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av jangholt »

Det är bara att gratulera!!!!
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av Greven »

Jepp Grattis killen. hoppas du nu stärker upp chassit..
så alla hk tar sama väg..=)

//Greven
mikael
Inlägg: 2319
Blev medlem: 14 april 2006, 22:52
Ort: Falkenberg
Bilmodell: Audi a4 avant
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av mikael »

Underbart jobb under den huven!!! tog en titt på tullinge och har gett mig mycket inspration.. Grattis!!
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av SkodaRs2003 »

hoppas man får se en skodis bland dom 3 första snart.......... :)

Grattis killen..........
_ADNAN_
Inlägg: 324
Blev medlem: 6 januari 2005, 17:14
Ort: Malmö
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av _ADNAN_ »

Ni har inga bilder på hans bil?
whitestripe
Inlägg: 7652
Blev medlem: 22 januari 2009, 12:35
Ort: Katrineholm
Bilmodell: subaru
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:grattis brorsan!!!

Inlägg av whitestripe »

den gula är hans.

http://www.skodaklubben.com/voting/pics/00255.jpg


bilden är från EDPS i Säve
Skriv svar