Grattis Leffe!!

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
skodapower
Inlägg: 3417
Blev medlem: 14 mars 2005, 09:31

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av skodapower »

Grattis gubbe!! oj förlåt jag menar Leif.
Däremot välkommen in i gubbgänget.
HURRA HURRA HURRA HURRA

skodapower
Vatanen
Inlägg: 26488
Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av Vatanen »

Fan Leffe du kan få en kram o en blöt puss av mej sen på lördag hahahahahahaha!!!!
tuva
Inlägg: 741
Blev medlem: 8 juli 2004, 23:30
Ort: Sigtuna
Bilmodell: sålt / RS KOMBI
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av tuva »

hipp hipp hurra ..........grattis gubben...ha en skön å fin
kväll .........johan å mitza...
bommen
Inlägg: 2351
Blev medlem: 9 november 2004, 22:22
Ort: Tyresö
Bilmodell: octavia rs kombi
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av bommen »

Grattis!
Mr X
Inlägg: 3739
Blev medlem: 26 februari 2006, 17:57
Ort: Skellefteå
Bilmodell: Subaru Impreza GT
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av Mr X »

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RS
Inlägg: 503
Blev medlem: 17 december 2010, 17:43
Ort: Tierp
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av RS »

Grattis
Rscombi
Inlägg: 3808
Blev medlem: 9 juli 2004, 02:14

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av Rscombi »

ja ett JÄTTE GRATTIS Leffe
RS Macke
Inlägg: 3366
Blev medlem: 16 november 2006, 15:26
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: VW Passat TDI 4M
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av RS Macke »

hur känns det att ha fyllt gubbe ?? :)
Grattis
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Inlägg av Greven »

Hello GREVEN,

We at BRISKODA would like to wish you a happy birthday today!

Dena var rätt kul o se..

Tack ni alla..


//Greven
Skriv svar