Mötte en Röd RS igår ca kl 19-20 på väg 73 mot nynäshamn strax innan länna, du blinkade på mig.. Själv kom jag i gula faran.. =)
MVH
Mackie
Vems Röda RS
-
Breitling
- Inlägg: 7847
- Blev medlem: 24 november 2006, 18:16
- Ort: Vallentuna
- Bilmodell: GSX-R 1000
- Kontakt:
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Vems Röda RS
Det var vi...
-
Breitling
- Inlägg: 7847
- Blev medlem: 24 november 2006, 18:16
- Ort: Vallentuna
- Bilmodell: GSX-R 1000
- Kontakt:
Sv:Sv:Vems Röda RS
trevligt trevligt.... =) Hade du skoda radarn på? hehe såg dig precis när du passerade...
-
Icebreaker
- Inlägg: 2584
- Blev medlem: 13 april 2007, 10:50
- Ort: Huddinge
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Vems Röda RS
Hmm vi är ju ett par stycken som snurrar omkring i
samma område. Jag mötte 'någon' vid Farsta Strand som
blinkade åt mig också förut.
samma område. Jag mötte 'någon' vid Farsta Strand som
blinkade åt mig också förut.
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Vems Röda RS
Skoda radarn är alltid på.....

