Vems Röda RS

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Breitling
Inlägg: 7847
Blev medlem: 24 november 2006, 18:16
Ort: Vallentuna
Bilmodell: GSX-R 1000
Kontakt:

Vems Röda RS

Inlägg av Breitling »

Mötte en Röd RS igår ca kl 19-20 på väg 73 mot nynäshamn strax innan länna, du blinkade på mig.. Själv kom jag i gula faran.. =)

MVH
Mackie
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Vems Röda RS

Inlägg av vibrante »

Det var vi...
Breitling
Inlägg: 7847
Blev medlem: 24 november 2006, 18:16
Ort: Vallentuna
Bilmodell: GSX-R 1000
Kontakt:

Sv:Sv:Vems Röda RS

Inlägg av Breitling »

trevligt trevligt.... =) Hade du skoda radarn på? hehe såg dig precis när du passerade...
Icebreaker
Inlägg: 2584
Blev medlem: 13 april 2007, 10:50
Ort: Huddinge
Bilmodell: Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Vems Röda RS

Inlägg av Icebreaker »

Hmm vi är ju ett par stycken som snurrar omkring i
samma område. Jag mötte 'någon' vid Farsta Strand som
blinkade åt mig också förut.
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Vems Röda RS

Inlägg av vibrante »

Skoda radarn är alltid på.....
Skriv svar