Fabia RS

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
robert axelsson
Inlägg: 1
Blev medlem: 11 april 2003, 21:36

Fabia RS

Inlägg av robert axelsson »

-Kan det bli bättre?
Jag blev grymt sugen att lägga in en betällning på en dylik.
Lanseras om ungefär ett halvår.
Dieselmotor, skatt 4500, 130hk(310nm) (med KCR 160hk(360nm)).
1280kg
Pris ca 150kkr.
Skriv svar