När ska folk lära sig!!??

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
rs_autopower
Inlägg: 13712
Blev medlem: 6 maj 2008, 22:38
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Skoda octavia RS Combi TS Edition
Kontakt:

När ska folk lära sig!!??

Inlägg av rs_autopower »

http://poststuff2.entensity.net/090604/media.php?media=wee.wmv




Så här blev resultatet!!! Är inte avundsjuk kan jag säga!



http://www.suzuki-bikes.com/forum/viewtopic.php?t=4246
Tessan
Inlägg: 8015
Blev medlem: 7 december 2006, 03:13
Ort: Gävle
Bilmodell: Volvo V70
Kontakt:

Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av Tessan »

Är man så j*vla dum o åker i linne o shorts får man skylla sig själv... Man kan ju faktiskt använda jeans o långärmad i alla fall, skyddar lite....

Nej tacka vet ja skinställen... Rätt person i dom med så kan de vara rätt sexigt =)
Dizzyhenke
Inlägg: 1315
Blev medlem: 17 september 2008, 19:52
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av Dizzyhenke »

Ja inte blev den flickan imponerad iaf !!
lacika10
Inlägg: 5692
Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
Ort: Upplands-Väsby
Bilmodell: Octavia V RS
Kontakt:

Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av lacika10 »

Fy-faan! Stackars brud !!!
Vatanen
Inlägg: 26488
Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22

Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av Vatanen »

Men hon var juh snygg hahaha alltid ett plus!!
frhog
Inlägg: 1058
Blev medlem: 24 maj 2005, 12:51
Ort: Östersund
Bilmodell: Nissan Primera sport
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av frhog »

Hon VAR snygg..! Är inte.
ANDREA$
Inlägg: 2197
Blev medlem: 20 april 2008, 18:40
Ort: Södertälje
Bilmodell: Skoda oktavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Inlägg av ANDREA$ »

HAHAHAHAHA vilka mäniskor det finns där ute
Skriv svar