Tack Bengt. Och alla andra.
Snyft. Fäller nästan en tår av glädje.
Kent
Stolt pappa!
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
-
Vatanen
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stolt pappa!
okej då kan jag göra dej lite mer lessen hehehe!! jag har kollat lite med min gammla tränare då tog jag upp detta med din dotter han tyckte de var kul men i den åldern så borde men inte ha svart så där snabbt för han har hålt på med de i 20 o han har bara rötto de roliga han sa att de är bara för att klubbarna ska få pängar som de delar ut alla bälten så där men de är juh skitsamma de är juh bara kul om de går bra men dom som har värkligen jobbat till sej svartbälte dom är inte o laka med har suderat noga!! Men lycka till får du häla henne hoppas hon blir en stor kämpe!!
-
MrC
- Kontakt:
Ari.
Min dotter har inte svart bälte. Hon har bara blått med ett rött streck. Det var hennes motståndare i Svenska Cupen som hade svart. Det är därför det är så roligt för henne.
kent
Min dotter har inte svart bälte. Hon har bara blått med ett rött streck. Det var hennes motståndare i Svenska Cupen som hade svart. Det är därför det är så roligt för henne.
kent
-
Vatanen
jaha okej då ber jag om ursäkt att hoppa på så där!
-
MrC
- Kontakt:
Inga problem Ari.
Jag tyckker inte heller att man skall rusa på för fort. Klubben som hon tränar i är inte en sån som delar ut bältena hur som helst. Du skall förtjäna ditt bälte. Andra klubbar ser det som en prestige att ha många svartbältare. Här satsar man på kvalite. Finns skräckexempel på klubbar där du har svart inom 3 år. Frågan är hur mycket du kan då. Troligtvis inte speciellt mycket. Men okej. Svart bälte är coolt att skryta med.
Kent
Jag tyckker inte heller att man skall rusa på för fort. Klubben som hon tränar i är inte en sån som delar ut bältena hur som helst. Du skall förtjäna ditt bälte. Andra klubbar ser det som en prestige att ha många svartbältare. Här satsar man på kvalite. Finns skräckexempel på klubbar där du har svart inom 3 år. Frågan är hur mycket du kan då. Troligtvis inte speciellt mycket. Men okej. Svart bälte är coolt att skryta med.
Kent