Jag undrar lite försynt om det är någon, som av vilken som helst anledning har en bagage matta till en octavia över så skulle jag hemskt gärna vilja köpa den, behöver både till kombi och sedan.
Orginal alltså.
Jag har kollat via bildelsbasen och det fanns inga i direkta närheten därav inlägget.
Bor i GBG men kan åka en bit (dock helst ej hela vägen till STHLM.
Mvh Mille
bagage mattor köpes
-
mille
- Bilmodell: Octavia RS+Superb 1.8T
- Kontakt:
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:bagage mattor köpes
Är de mycket dyra att köpa på Skoda. Jag betalade inget för min till min Fabia men vet att de kostar strax under 500.-
Kent
Kent
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:bagage mattor köpes
Till min Fabia alltså.
Kent
Kent
-
mille
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:bagage mattor köpes
ok, har faktiskt inte ens kollat då orginal priser oftast brukar medföra extra gråa hår :)
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:bagage mattor köpes
Nja. Skoda brukar inte ta så förskräckligt mycket för såna prylar.
Kent
Kent
-
mille
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:bagage mattor köpes
Får ta o kila in på måndag, tänkte ändå köpa lite longlife olja o göra en "mellanservice" på ena bilen.
Märkte att de faktiskt var billigare än mekonomen på det, 150:- litern o meko tog 198:-
Oljefiltret på 85 spänn var ju onekligen också överkomligt medans 300 för kupéfilter, som jag fann på biltema för 79 var lite väl i överkant.
Mvh Mille
Märkte att de faktiskt var billigare än mekonomen på det, 150:- litern o meko tog 198:-
Oljefiltret på 85 spänn var ju onekligen också överkomligt medans 300 för kupéfilter, som jag fann på biltema för 79 var lite väl i överkant.
Mvh Mille
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:bagage mattor köpes
Om du gämför med många andra märken så ligger Skoda väldigt lågt i pris på många grejer. Även service. Sen finns det alltid de företag som är grymt billiga på service men tar fantasipriser på delar eller tvärtom. Skoda har inte en massa prestige som vi ägare får betala för. Skoda har fortfarande ett lite dåligt rykte som gör att de håller priserna nere för att vi ska köpa deras bilar. Vi som äger Skoda vet att det är bra bilar.
Kent
Kent