Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
-
peggen
- Bilmodell: Crescent
- Kontakt:
Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Nu har jag äntligen fått min nya Octavia 2,0 FSi Elegance.
Det tog 3,5 månad, men den som väntar på något gott.....
Finns lite bilder i min profil. Blev riktigt nöjd med 17-tummarna, sänkning och tonade rutor.
På sista bilden skymtar man stora högtalarpaketet och instegslisterna.
Det tog 3,5 månad, men den som väntar på något gott.....
Finns lite bilder i min profil. Blev riktigt nöjd med 17-tummarna, sänkning och tonade rutor.
På sista bilden skymtar man stora högtalarpaketet och instegslisterna.
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Grattis till nya bilen.
Den är riktigt snygg i silver med mörka rutor.
Har du tonat rutorna?
/Benke
Den är riktigt snygg i silver med mörka rutor.
Har du tonat rutorna?
/Benke
-
davidl
- Bilmodell: VW Golf
- Kontakt:
Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
fan vad läckert...
men är den fabrikssänkt (kanske man inte kan göra)
Huh..jag är nästan lite avis...
Men å andra sidan.jag är för rädd om min bil. Jag skulle nog inte våga köra en helt splitter ny bil..tänk om man får en repa eller ett stenskott första dan..vilken katastrof...*pust*
men är den fabrikssänkt (kanske man inte kan göra)
Huh..jag är nästan lite avis...
Men å andra sidan.jag är för rädd om min bil. Jag skulle nog inte våga köra en helt splitter ny bil..tänk om man får en repa eller ett stenskott första dan..vilken katastrof...*pust*
-
davidl
- Bilmodell: VW Golf
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Släktskapet med min Golf (4an) är nästan otäckt om man tittar på förardörren som du fotograferat. Delen med dörrhandtaget är nästan identiskt med min. Samt den delade varningslampan/upplysningslampan är samma som på golf.
Det är egentligen rätt knäppt att betala mer för en golf som i princip är exakt samma bil förutom emblemet...
hehe
Det är egentligen rätt knäppt att betala mer för en golf som i princip är exakt samma bil förutom emblemet...
hehe
-
fabia rs
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Snyggt o GRATTUS till underverket !!!!
mvh Karlzzon
mvh Karlzzon
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Jaja. Strö bara salt i såren.
Jag har fortfarande ine fått min. Får inget svar från Skoda heller. Men du får ett stort grattis från mig. Lite info efterhand som du kör mottages med tacksamhet så jag vet vad jag har att vänta mig.
Kent
Jag har fortfarande ine fått min. Får inget svar från Skoda heller. Men du får ett stort grattis från mig. Lite info efterhand som du kör mottages med tacksamhet så jag vet vad jag har att vänta mig.
Kent
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Jag skulle få min v.23! Vilken vecka har vi nu????????
Kent
Kent
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Grattis till en fin bil!!!! Och vilken schysst färg du valt ;)
-
johnny mann
- Bilmodell: Octavia 2 1.6 FSI AUT. ELEG.
- Kontakt:
GRATTIS ÄVEN FRÅN DET ÖSTRA GRANNLANDET.TROR SÄKERT ATT DU KOMMER ATT BLI MER ÄN NÖJD.HAR NU KÖRT CA 5000KM MED MIN OCH ALLT ÄR ÖVER FÖRVÄNTAN.
M.V.H. JOHNNY
M.V.H. JOHNNY
-
MrC
- Kontakt:
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Hehe. Du är bara avundsjuk.
Kent
Kent
-
MrC
- Kontakt:
Kom ett inlägg emellan. Jag menar dig Joakim.
Kent
Kent
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Avundsjuk??? JAG??? Inte ett dugg, inte när man åker RS :)
-
MrC
- Kontakt:
-
peggen
- Kontakt:
Den är sänkt från fabrik, det är paketet med 16mm sänkning och 17-tummare.
BVS har tonat rutorna. Det är näst ljusaste (av fem steg) på sidorna och näst mörkaste på bakrutan.
Valde till ESP, Parkeringssensor fram o bak, Audience stereon med Sound system ljudpaketet, läderrattt och lilla läderpaketet, instegslister, bagagerumsmatta och stänkskydd bak.
Lyckades hitta riktigt snygga fälgar till vinterdäcken också när dom hade "fälg-helg" på favorit-däckfirman i stan, dock "bara" 15-tummare.
Hittills så är jag (givetvis) supernöjd. Den ligger otroligt bra på vägen, lite stötig men kränger väldigt lite. Motorn har väldigt bra vrid i mellanregistret.
Stereon låter helt OK (jag är väldigt kräsen på det). Skönt att trycka i sex MP3-skivor, en med varje musikstil. Räcker nästan hela semestern. Mycket bra hantering av kataloger och ID3-info.
BVS har tonat rutorna. Det är näst ljusaste (av fem steg) på sidorna och näst mörkaste på bakrutan.
Valde till ESP, Parkeringssensor fram o bak, Audience stereon med Sound system ljudpaketet, läderrattt och lilla läderpaketet, instegslister, bagagerumsmatta och stänkskydd bak.
Lyckades hitta riktigt snygga fälgar till vinterdäcken också när dom hade "fälg-helg" på favorit-däckfirman i stan, dock "bara" 15-tummare.
Hittills så är jag (givetvis) supernöjd. Den ligger otroligt bra på vägen, lite stötig men kränger väldigt lite. Motorn har väldigt bra vrid i mellanregistret.
Stereon låter helt OK (jag är väldigt kräsen på det). Skönt att trycka i sex MP3-skivor, en med varje musikstil. Räcker nästan hela semestern. Mycket bra hantering av kataloger och ID3-info.
-
ToHans
Grattis, det såg ju bra ut det där!!! *ler*
Och en annan sak..Kent...vad säger man, lider med dig...det verkar vila en "förbannelse" över din Octavia II...hoppas att den dyker upp snart....så att du slipper börja med att leta vinterdäck!!!! *retas lite*
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
Och en annan sak..Kent...vad säger man, lider med dig...det verkar vila en "förbannelse" över din Octavia II...hoppas att den dyker upp snart....så att du slipper börja med att leta vinterdäck!!!! *retas lite*
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
-
Markus
- Bilmodell: Skoda Fabia Combi TSI 110 Style
- Kontakt:
Grattis till nya blen Pär. Verkligen snygg. Jag har haft min i snart 2 veckor och har bara gott att säga om den.
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Tack för dina sympatier Tobbe. Nu har det gått så lång tid att jag knappt bryr mig mer. Har accepterat situationen. HOPPAS på nästa vecka. Kommer den på torsdag så skall jag inte hämta ut den för jag och frun skall till Stockholm på fredagen(17:e).Den står ju säkrare på Skoda.
Kent
Kent
-
peggen
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Tråkigt Kent att det drar ut på tiden. Jag vet hur det är att vänta. När jag beställde min trodde jag att jag skulle få den i början på maj. Det var väldigt segt sista månaden innan jag fick den.
Idag har jag efter två timmar äntligen fått på takräcket (kommer inte plocka bort det förrän sent i höst så jävla jobbigt som det var).
Imorgon lastas bilen full med vindsurfingprylar, sen blir det Öland i fyra veckor. Lär komma hem med en rejält skitig bil både på utsidan och insidan...........
Idag har jag efter två timmar äntligen fått på takräcket (kommer inte plocka bort det förrän sent i höst så jävla jobbigt som det var).
Imorgon lastas bilen full med vindsurfingprylar, sen blir det Öland i fyra veckor. Lär komma hem med en rejält skitig bil både på utsidan och insidan...........
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Låter trevligt med lite semester Peggen. Kör försiktigt bara. Sverige är nerlusat av dåliga bilister.
Kent
Kent
-
RS bob
- Bilmodell: Skoda fabia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Äntligen! Efter 3,5 månads väntan...
Grattis till den nya bilen.