Klubben växer...........

I detta forum skriver vi sådant som ej passar i övriga forum.
Skriv svar
SkodaRs2003
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Klubben växer...........

Inlägg av SkodaRs2003 »

Verkar som fler å fler hittar hit till klubben, tycker det dyker upp nya medlemar varje dag......... börjar dyka upp lite tjejer oxå...... :) Härligt att klubben växer, går ju åt rätt håll iaf......
Greven
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Klubben växer...........

Inlägg av Greven »

Jojo sen ska vi se hur många som bara reggar sig för titta en gång..

Många som äger en SKODA o Bor i ale o heter tex kallebanan..osv

Personligen tycker jag såna har inge här o göra.. men det är hur jag ser på saken... kika tex hur Rejsa.nu har det o deras krav på medlemmar..

Men jag ska hålla mig i bakrunden ett tag nu vi får se hur det blir..
// Greven
SkodaRs2003
Kontakt:

Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av SkodaRs2003 »

förvisso mycket sant men ta en titt under menyn "medlemmar" sen klickar du på "visa nya medlemmar" där har du dom ja menar.......

Å för den delen finns de inga som de står Ale på.........
Honken

Inlägg av Honken »

Jag håller helt med dig greven! på något vis borde det vara något krav för att vara med,men det får inte heller vara för svårt för att bli medlem, för då är det ingen som vill bli medlem.Själv hittade jag er i förrgår och blev medlem igår 8/10.Vid första anblicken och läsningen på forum så blev jag inte så imponerad, men sen när jag läste vidare och tittade på mektipsen som du Greven lagt ut så tyckte jag om hur alla engagerar sig för att hjälpa någon som hade en fråga eller problem.Den här sidan behövs för det är nu den enda sidan i svergie som nu finns för oss som är intreserade av skoda och att meka med dom:Men jag tycker också att vi ska vara mer allmän om skoda nu är det mest RS det handlar om.Jag har ännu inte hunnit lära mig vem som har startat den här sidan men en eloge till den eller dom som har gjort det, och jag tycker att det är synd att du säjer att du ska ta ett steg åt sidan Greven för det är så det börjar gå utför för en klubb, vi måste alla ha ett intresse av att sidan lever vidare så vi kan hjälpa varandra o andra och även träffas kanske. M.V.H Hogge
Sixpack
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Inlägg av Sixpack »

Nya trevliga medlemar är alltid roligt.
Jag passar på att hälsa alla nykomlingar välkomna !

RE: Dom som ploppar och reggar sig bara för att se hur det ser ut här på klubben kan man ju enkelt plocka bort om dom inte varit aktiva på tex. 100 dagar. Men jag håller med om att vi bör ställa lite högre krav på oss medlemar.
En medlemsavgift vore ju inte helt fel !
FightingDiva
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av FightingDiva »

Det behövs lite mer saker fortfarande, varför inte en FAQ, sortering av mektips för olika modeller och motorer etc. etc...
RSRacing

Sv:Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av RSRacing »

Det här med att det cirkulerar mycke rs snack beror ju på att många utav oss har rs!
men men det har faktiskt dykt upp ett flertal andra skoda modeller så det ser inte så mörkt ut iallafall.
Sen ska vi också tillägga att klubben fullkomligt verkar ha exploderat när det gäller antalet meddlemmar under 2003.
Så under 2004 så tror ja att det kommer bli en hel del förändringar som gör att klubbens "hjälpredor" hinner ifatt i takt med klubbens fortsatta tillväxt.
Jag tänker fortsätta att se till att klubben ser utomordentlig bra ut på 2004års träffar.
Enda lösningen på detta är att medlemmar får rösta fram en ledning och den ledningen ska hålla möten o dyligt för att bibehålla kontrollen på sidan o kanske i framtiden också ekonomin.

PS:Jag tycker att meddlemarna håller en bra attityd på forumet o så ska det fortsätta.
Så ja ser fram emot nästa säsong där vi kommer visa oss från våran bästa sida på alla evenemang som kommer under 2004.

Hade bra allihop

//Christer
SkodaRs2003
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av SkodaRs2003 »

Medlemskort är väl på g likaså medlemsavgift.........
Rscombi

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av Rscombi »

vart bor man om man bor i ALE ??????
Greven
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av Greven »

Kan hålla med om det växer fin gemeskap har det blit den senatse halvåret med många träffar.. bode spontant huxflux o planerade.

Ser fram mot 2004 o visa vad vi kan på dom störe träffarna.

Har skrivit till ett gäng av desa personer som tittar in bara men ingen har skrivit tillbaka.. o tror inte dom kommer göra det heller..

Ni anndra nya hällsar jag hjärtligt vällkomna.. ses 2004
Administrator
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Klubben växer...........

Inlägg av Administrator »

Sidan kommer att delas in i framtiden, nyfikna som ej är medlemmar och återkommande besökare som är betalande medlemmar (med medlemskort)...

Hur det kommer att se ut och fungera vet jag ej ännu...

Det alla måste tänka på är att sidan drivs på fritiden och Sambo, katt och hund + tusen andra saker tar tid också...

Jag tycker det är jättekul med alla nya melemmar som kommer både skoda ägare och sådanna som ev. blir det i framtiden..

Om ni kollar på medlemsantalet (ca 330) och på vilket medlemsnummer de nya medlemmarna får (700) så ser ni att var annan medlem raderas eller tar bort sitt konto själv..

MvH Jimmy Staff / Administratör
Skriv svar