Träff 25/10
-
octaviars03
Träff 25/10
Hej kan ni inte bara skriva om ni kommer eller inte kommer på lördag ?
Jag kommer.......
Jag kommer.......
-
FightingDiva
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Träff 25/10
Kommer inte (Beredskap denna vecka på jobbet)
-
RS 220
- Kontakt:
Sv:Sv:Träff 25/10
Skall absolut försöka!!! Det blir tufft om tid men det bruka att få dygnet att vara 32 timmar istället:-)
-
slaktarn
- Bilmodell: -
- Kontakt:
Visst kommer jag (bokat o klart)
//Slaktarn
//Slaktarn
-
mikael
- Bilmodell: Audi a4 avant
- Kontakt:
Jag ska dit tänkte jag... om det kommer mer än vi gregor :)
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
kommer inte (är på LAN i bollnäs o lortar)
-
sladden99
- Bilmodell: Skoda RS (svart)
- Kontakt:
kommer inte... =(
-
octaviars03
Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
verkar inte lönt för mig och köra 35 mil och det kommer typ 3-4 bilar
-
Vatanen
Jag kommer med Mifflarn det ska bli kul! Fan Sladden de klart du ska komma! Jag kommer iallafal!
-
Honken
Hej på er igen jag ser att det har kommit en förfrågan om det kommer några i helgen den 25/10 till mantorp.jag vet inte om det är rätt att skriva ut dom som kommer men eftersom det råder tveksamheter om att komma så gör jag det iallafall dessa är det som har anmält om att komma.
"Nicke"
"Vatanen med"Mifflarn"
"Slaktarn"
"SkodaRS2003"
"Gasglad"
"Octaviars03"
"RS220"
"Mikael"
"Fimpan"
"Eagle"
"Perfa"
"MarcusA" med Madde
Alltså tolv bilar och 14 pers
Min ödmjukhet vädjar att dom här kommer också.
"Nillan"
"Greven"
"Fightingdiva"
"Sladden"
"Poolbadarn" om han inte tränar eller tävlar?
Men är det någon fler som är intresserad nu så är det bara till att skriva i forumet eller meddela "honken" på hans internmess.
Vi kommer att mötas på Mobilia köpcentrum mitt emot banan på andra sidan motorvägen kl12 ni som inte kan komma just prick klockan 12 kan ringa mig på telefonnummer som jag kommer skicka till alla anmälda,sen kommer vi köra ihop till Sjögesta motell där jag ordnat vi kan vara och få eget krypin,där finns både mat och kaffe det får ni bestämma själv och bekosta själv sen om vi kunde få rabatt ville han inte svara på vi får se.
Så nu vet ni hur det ligger till så alla som bara kan och har möjlighet kom nu till mantorp.
M.V.H honken
Ps. Är det någon jag glömt eller missuppfattat om anmälan så hör av er så ska jag genast åtgärda det.
"Nicke"
"Vatanen med"Mifflarn"
"Slaktarn"
"SkodaRS2003"
"Gasglad"
"Octaviars03"
"RS220"
"Mikael"
"Fimpan"
"Eagle"
"Perfa"
"MarcusA" med Madde
Alltså tolv bilar och 14 pers
Min ödmjukhet vädjar att dom här kommer också.
"Nillan"
"Greven"
"Fightingdiva"
"Sladden"
"Poolbadarn" om han inte tränar eller tävlar?
Men är det någon fler som är intresserad nu så är det bara till att skriva i forumet eller meddela "honken" på hans internmess.
Vi kommer att mötas på Mobilia köpcentrum mitt emot banan på andra sidan motorvägen kl12 ni som inte kan komma just prick klockan 12 kan ringa mig på telefonnummer som jag kommer skicka till alla anmälda,sen kommer vi köra ihop till Sjögesta motell där jag ordnat vi kan vara och få eget krypin,där finns både mat och kaffe det får ni bestämma själv och bekosta själv sen om vi kunde få rabatt ville han inte svara på vi får se.
Så nu vet ni hur det ligger till så alla som bara kan och har möjlighet kom nu till mantorp.
M.V.H honken
Ps. Är det någon jag glömt eller missuppfattat om anmälan så hör av er så ska jag genast åtgärda det.
-
Fimpan
- Bilmodell: Skoda RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Tyvärr kommer inte jag, vart påkörd av en dåre imorse! =(
Vart iofs inte så farligt, men stötfångaren är på lack mm.
& jag som skulle lackskydda & tona rutorna på tors, så att bilen var i toppskick till träffen!
*fan,fan,fan!*
mvh
Vart iofs inte så farligt, men stötfångaren är på lack mm.
& jag som skulle lackskydda & tona rutorna på tors, så att bilen var i toppskick till träffen!
*fan,fan,fan!*
mvh
-
eagle
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Kan inte heller komma, slut på cash =)
//eagle
//eagle
-
Honken
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Hej igen! tyvärr går det neråt som ni ser men som jag sagt så är det frivilligt,vi är nu 11st bilar och 13st pers och ang det så vill jag säja att alla är välkommna barn o fruar och fästmöar alla är välkommna.
Så ni som fortfarande tvekar eller tänker på det haka på nu detta verkar bli sista träffen på detta år.
Ta det som en utflykt och få träffa likasinnade och kanske få ider till vinter arbetet,eller höra andras erfarenheter.
SÅ KOM IGEN NU!!!!
Ni som ser det här för första gången kan jag meddela att vi ska ha en träff i mantorp på Mobilia köpcentrum Lör den 25/10 kl12 för att sen köra till Sjögesta motell där vi kan vara.
Om du vill hänga på kan du anmäla dig till forumet här eller på "honken" internmess.
Om det är något eller om det inträffar någoting efter vägen så kan ni nå mig på detta mobilNR:0707-473691
M.V.H honken
Så ni som fortfarande tvekar eller tänker på det haka på nu detta verkar bli sista träffen på detta år.
Ta det som en utflykt och få träffa likasinnade och kanske få ider till vinter arbetet,eller höra andras erfarenheter.
SÅ KOM IGEN NU!!!!
Ni som ser det här för första gången kan jag meddela att vi ska ha en träff i mantorp på Mobilia köpcentrum Lör den 25/10 kl12 för att sen köra till Sjögesta motell där vi kan vara.
Om du vill hänga på kan du anmäla dig till forumet här eller på "honken" internmess.
Om det är något eller om det inträffar någoting efter vägen så kan ni nå mig på detta mobilNR:0707-473691
M.V.H honken
-
FightingDiva
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Jag är hemskt ledsen att jag inte kan komma, ville verkligen träffa er alla på skodaklubben eftersom jag aldrig varit på en träff tidigare.
Jobbet ställer till det för mig tyvärr.
Men varför ska alla "banga ur" i sista stund?
Isf kan vi skita i denna träff om bara 5-10 bilar kommer och kör en storträff till våren med lite bankörning kanske.
Ett bra jobb utav Honken som pushat och pushat, skramlat ihop lite folk. Bra initiativ som sagt!!
Jag ser fram emot en vårträff !!
Jobbet ställer till det för mig tyvärr.
Men varför ska alla "banga ur" i sista stund?
Isf kan vi skita i denna träff om bara 5-10 bilar kommer och kör en storträff till våren med lite bankörning kanske.
Ett bra jobb utav Honken som pushat och pushat, skramlat ihop lite folk. Bra initiativ som sagt!!
Jag ser fram emot en vårträff !!
-
slaktarn
- Bilmodell: -
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Jag tycker inte att vi skall lägga ned detta när det är så kort tid kvar. Som lokalpatriot så är det ju kul om det kommer några även om det är nästan vinter o taskigt väder.
//Slaktarn
//Slaktarn
-
Honken
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Hej!jag tycker vi ska ha den här träffen det är ändå fortfarande 11st bilar som kommer och det tycker jag är bra, sen tycker jag att det är roligare om fler kan komma förstås, så har ni möjlighet så kom.Tyvärr så hann jag inte ordna någon aktivetet på denna korta stund jag har försökt så gott jag kan, utan vad jag har ordnat är tak över huvuden på Sjögesta motell men jag ser framemot att bara få träffa er alla och tjöta över en kopp kaffe och få lite insperation om att göra nånting på bilen genom att se vad andra gjort.
SÅ TRÄFFEN BLIR AV för det kommer medlemmar långväga ifrån och jag tycker det är taskigt att bara lägga ner,utan vi ses i Mantorp den 25/10 kl12.
Och åter igen ni som kan kom anmäl er här på forumet eller på "honken" internmess.
M.V.H honken
SÅ TRÄFFEN BLIR AV för det kommer medlemmar långväga ifrån och jag tycker det är taskigt att bara lägga ner,utan vi ses i Mantorp den 25/10 kl12.
Och åter igen ni som kan kom anmäl er här på forumet eller på "honken" internmess.
M.V.H honken
-
Vatanen
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
men vi kommer oavset väder fan det kan man inte dö av!
Vatanen
Vatanen
-
RSV
- Bilmodell: Skoda octavia rs kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Kör tyvärr jour i helgen :(
-
Tessan
- Bilmodell: Volvo V70
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
se upp för halkan ni som åker.. tyvärr kommer inte jag och administratorn denna gång men förhoppningsvis så blir de en isträff i vinter här i gävle.. detta beror på intresset...
ha så trevligt i mantorp så ses vi på nästa träff.
//Tessan
ha så trevligt i mantorp så ses vi på nästa träff.
//Tessan
-
Vatanen
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träff 25/10
Hej! nja du Tessan vi kommer inte på den om inte ni kommer på denna!HAHAHA! Nej jag skoja bra det klart vi kommer!