Skärpning i forumet!
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Skärpning i forumet!
Jag vill be alla medlemmar att tänka till lite när ni gör inlägg i forumet..
Ämne : Skriv ett detaljerat ämne tex. "Felkod 212 lambada".
INTE så här : "HJÄLP SKIT BIL".
Alla poster om försäljning raderas.
Alla poster om "nu är bilen såld" raderas.
Alla poster om "Aldrig mer skoda" raderas.
Alla poster om "Nu har jag köpt en XXXXXX" raderas.
Alla poster om "Jag drog en BMW M5 0-100" raderas.
Alla poster som ej berör skoda, eller skodaklubben raderas.
Vill ni skriva av er så finns det andra forum för det... tex :
http://www.zatzy.com <-- 0-100 snack.
http://forum.spray.se/ <-- Allt annat som ej berör bilar.
Med Vänliga Hälsningar Jimmy Staff
Ämne : Skriv ett detaljerat ämne tex. "Felkod 212 lambada".
INTE så här : "HJÄLP SKIT BIL".
Alla poster om försäljning raderas.
Alla poster om "nu är bilen såld" raderas.
Alla poster om "Aldrig mer skoda" raderas.
Alla poster om "Nu har jag köpt en XXXXXX" raderas.
Alla poster om "Jag drog en BMW M5 0-100" raderas.
Alla poster som ej berör skoda, eller skodaklubben raderas.
Vill ni skriva av er så finns det andra forum för det... tex :
http://www.zatzy.com <-- 0-100 snack.
http://forum.spray.se/ <-- Allt annat som ej berör bilar.
Med Vänliga Hälsningar Jimmy Staff
-
stralle
- Inlägg: 320
- Blev medlem: 28 februari 2006, 20:07
Sv:Skärpning i forumet!
Skönt att läsa dessa rader!
Instämmer helt i denna aktion...
Instämmer helt i denna aktion...
-
dwd
- Inlägg: 4555
- Blev medlem: 4 oktober 2006, 16:26
- Ort: Nacka
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Jimmy.. skitbra skrivet,
Fixa en kategori Skoda Octavia RS2 åxå när du ändå håller på shejpa upp!
Fixa en kategori Skoda Octavia RS2 åxå när du ändå håller på shejpa upp!
-
Klucken
- Inlägg: 2307
- Blev medlem: 21 juni 2008, 01:41
- Ort: Mora
- Bilmodell: Annat märke
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Bra med lite uppsnäppning, MEN (lite förvirrad):
Citat: -"Alla poster som ej berör skoda, eller skodaklubben raderas."
Hur ska Offtopic användas??
Citat: -"Alla poster som ej berör skoda, eller skodaklubben raderas."
Hur ska Offtopic användas??
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
;)
Off Topic kan vara tex Skatter, försäkringar osv.. allt detta berör ju bilar och då skoda...
Off Topic kan vara tex Skatter, försäkringar osv.. allt detta berör ju bilar och då skoda...
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Bra med lite uppstramning. Får försöka att skärpa mig. Ganska lätt ibland att "spåra ur".
Kent
Kent
-
johnny mann
- Inlägg: 3737
- Blev medlem: 25 mars 2010, 04:41
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 1.6 FSI AUT. ELEG.
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Ordning på torpet,det där låter bra.LÄNGE LEVE SKODA!
-
acncarlsson
- Inlägg: 373
- Blev medlem: 5 juni 2009, 22:02
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Bra med ordning och reda.... men när skall vi få "Skoda Octavia RS2" tråden? som vi saknar!!!
MVH
Andreas
MVH
Andreas
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Nytt forum för Skoda Octavia RS 2 nu fixat!
-
staropramen
- Inlägg: 6197
- Blev medlem: 6 juni 2008, 16:50
- Ort: Ale
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Ta gärna bort massa trådar som handlar om samma sak med. Folk kan fortfarande inte söka verkar det som. Vet inte om man ska skriva det ännu större så folk SER. Tex, sänkning, dumpventil osv. Finns miljoner trådar om det.
-
tallen
- Inlägg: 58
- Blev medlem: 6 december 2010, 09:48
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia II 2,0 TDI Edition 100
- Kontakt:
Sv:Skärpning i forumet!
Tack! Bra initiativ! Hade börjat tröttna på alla stupida inlägg!
-
rsmicke
- Inlägg: 2238
- Blev medlem: 23 augusti 2007, 11:55
Skärpning i forumet!
Nu har jag köpt en octavia 1.6:a som jag drog en M5:a 0-100 med och jag vill aldrig mer ha en skoda som jag nu har sålt!!!!
/GEORGE
/GEORGE
-
RsMaNnEn
- Inlägg: 950
- Blev medlem: 16 december 2006, 00:19
Sv:Skärpning i forumet!
@Jimmy.
Varför kan man inte använda off tropic bara för att snacka av sig och dylikt..man kan väl diskutera andra saker än försäkringar å
sånt!??
Jävligt larvigt tycker iaf jag!
@Sejo Salcin a.k.a rsmannen!
Varför kan man inte använda off tropic bara för att snacka av sig och dylikt..man kan väl diskutera andra saker än försäkringar å
sånt!??
Jävligt larvigt tycker iaf jag!
@Sejo Salcin a.k.a rsmannen!
-
peter_putte
- Inlägg: 610
- Blev medlem: 11 april 2013, 16:44
- Ort: Botkyrka
- Bilmodell: Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Har egentligen inte någon åsikt om det är något problem med 'spåra ur trådar' så länge de inte spårar ur :-) - i rena dumheter. Det har väl hänt några gånger, men som Jimmy säger, det finns andra forum. Det finns andra forum för försäljning också men tittar man historiskt tycker jag nog att en del trådar känns väldigt legala när man hjälper varandra genom att köpa och sälja delar till varandra. Värsta spåra ur trådarna, när det gäller försälning måste väl ändå vara när debatten gick het om tröjor som inte levererades, då var det en del bitska ord.. Så Skodashoppen kanske skulle omfattas av ett borttag, vad vet jag...
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Skärpning!
Tycker att Skodaklubben börjar bli "söndermodererad" kan väl ta det lite lugnare...
Och ja jag vet att det är ett jävla jobb och försöka hålla koll på ett forum,men man kan inte vara hur nitisk som helst... börjar nästan bli värre än lappliseterrorn
Den ultimata moderatorn låser inga trådar utan styr dom på rätt spår igen om dom är på glid...
Men Men det finns juu andra sidor att besöka
http://www.zatzy.com
http://www.birkacup.com
http://www.racers.se/
http://www.lazzat.se/
Hej Då SkodaKlubben
Tycker att Skodaklubben börjar bli "söndermodererad" kan väl ta det lite lugnare...
Och ja jag vet att det är ett jävla jobb och försöka hålla koll på ett forum,men man kan inte vara hur nitisk som helst... börjar nästan bli värre än lappliseterrorn
Den ultimata moderatorn låser inga trådar utan styr dom på rätt spår igen om dom är på glid...
Men Men det finns juu andra sidor att besöka
http://www.zatzy.com
http://www.birkacup.com
http://www.racers.se/
http://www.lazzat.se/
Hej Då SkodaKlubben
-
fabia rs
- Inlägg: 15312
- Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
ok gör som du vill !!!
numera medlemm på zatzy+Birka.
Mvh Karlzzon
numera medlemm på zatzy+Birka.
Mvh Karlzzon
-
Klucken
- Inlägg: 2307
- Blev medlem: 21 juni 2008, 01:41
- Ort: Mora
- Bilmodell: Annat märke
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Jag är fortfarande lite förvirrad:
Jimmy säger att OffTopic är för annat bilrelaterat, då kanske det är dags att ändra beskrivningen på den som nu lyder:
-"Off-Topic I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker."
Jimmy säger att OffTopic är för annat bilrelaterat, då kanske det är dags att ändra beskrivningen på den som nu lyder:
-"Off-Topic I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker."
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
OFF-TOPIC...... I DETTA FORUM SKRIVER VI ICKE BILRELATERADE SAKER??????????????????????????????????????????????????????????
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Nu har jag byggt om startsidan av forumet så man slipper se Off-Topic i den listan.
Man måste alltså gå in på Off-Topic för att se dessa inlägg.
Så nu kan ni skriva Off-Topic saker som ej är bilrelaterade i Off-Topic forumet...
Förstår att ni tog detta lite fel i första inlägget, ber om ursäkt för detta...
Många är irriterade över allt "skit" som skrivs i forumet men nu kan man själv välja om man vill se detta (så länge ni skriver "skiten" i off-topic).
Man måste alltså gå in på Off-Topic för att se dessa inlägg.
Så nu kan ni skriva Off-Topic saker som ej är bilrelaterade i Off-Topic forumet...
Förstår att ni tog detta lite fel i första inlägget, ber om ursäkt för detta...
Många är irriterade över allt "skit" som skrivs i forumet men nu kan man själv välja om man vill se detta (så länge ni skriver "skiten" i off-topic).
-
Klucken
- Inlägg: 2307
- Blev medlem: 21 juni 2008, 01:41
- Ort: Mora
- Bilmodell: Annat märke
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skärpning i forumet!
Jimmy.
Det tycker jag var ett alldeles lysande sätt att hantera detta!
Bra gjort.
Förhoppningsvis alla nöjda.
Det tycker jag var ett alldeles lysande sätt att hantera detta!
Bra gjort.
Förhoppningsvis alla nöjda.

