Vad tycker ni om detta ????

I detta forum skriver vi sådant som ej passar i övriga forum.
bogi
Bilmodell: Skoda Octavia 1
Kontakt:

Vad tycker ni om detta ????

Inlägg av bogi »

Meddelande till:Jimmy Staff - Administratör
Medlemskort - 2006-03-19 14:44:39

Hejsan.

Det är nu 66 dagar sedan jag blev fullvärdig medlem. Nu kanske du kan skicka mitt medlemskort.

------------------------------------------------------
Re:Medlemskort - 2006-03-21 17:44:08
Hej Bosse...

Vi har beslutat att vi ej tyvärr kan skicka ut några medlemskort för tillfället..

Alla sponsorer osv. ska ge dig rabatt vid ev. köp om du anger dig som medlem i klubben + medlemsnummer.

Re:Re:Medlemskort - 2006-03-22 01:10:29
Hej Jimmy

När jag anmälde mig och betalade avgiften så stog det att adressen jag angav skulle användas till att skicka medlemskortet. Denna uppgift finns fortfarande kvar på hemsidan. Således är det ett bindande avtal som skall fullföljas från er sida. Jag förutsätter därför att ni snarast skickar ett medlemskort till mig.

Re:Re:Re:Medlemskort - 2006-03-22 15:23:52
Hej..

jag återbetalar avgiften till dig på måndag.

<º))))>< ´¯`·.¸¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸
Jimmy Staff - Administratör
http://www.skodaklubben.com
admin@skodaklubben.com
´¯`·.¸¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
djupdal
Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
Kontakt:

Sv:Vad tycker ni om detta ????

Inlägg av djupdal »

Mycket konstigt förfarande.....När jag beställde grejjer kom dom...efter 6 veckor....men dom kom ifs

Har varit medlem här i 1 år nu....inget medlems kort!!
bogi
Bilmodell: Skoda Octavia 1
Kontakt:

Sv:Sv:Vad tycker ni om detta ????

Inlägg av bogi »

Ja jag tycker det är konstigt. Det är ju inte pengarna utan det är ju faktiskt ett sätt att visa att jag är medlem i den här klubben. Jag tycker den är bra och har ett fint syfte.

Det kan ju inte vara så himla svårt att ordna med ett kort. Kanske en kostnad på under 30 kr med frakt och allt.

Men att bara så där betala tillbaks medlemsavgiften.... Då känns det som att jag blir utkastad och inte får vara med.... Men det hoppas jag inte de menar.
GinTonic
Bilmodell: Octavia Combi RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Vad tycker ni om detta ????

Inlägg av GinTonic »

Skodaklubben.com drivs av Jimmy Staff, Staffconsulting + medarbetare, vi är ingen förening men har roligt ändå. Alla är välkommna att använda skodaklubben.com om man uppför sig och följer våra regler.

Frågan har varit uppe många gånger att bilda klubb.
Synd att det aldrig har blivit något av det.
Den frivilliga avgiften är till för att "driva runt" sidan.
Sök i forumet å läs mer.

Tycker denna sidan är helt suverän, och stödjer gärna Jimmy med 200:- om året för att driva denna sida.

/Ginnen
Administrator
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Vad tycker ni om detta ????

Inlägg av Administrator »

Hej alla...

Jo vi har diskuterat detta tidigare och frågan om bildande av en förening har kommit upp flera gånger förut.. Vi gjorde ett seriöst försök att bilda en förening för ca 1 år sedan.. dock var det endast 2 st som var intresserade.

Det senaste året så har jag ej haft tid att administrera skodaklubben. Anledningen till att det ej blir några medlemskort nu är tid och framförallt pengar.. Ska vi ha kort så ska vi ha riktiga kort.. Plastkort.. Då kostar det tyvärr för mycket.

Mycket är på gång och jag hoppas på nya förmågor som tar tag i klubben och för den vidare.

De första åren drog jag och några medlemmar ett stort lass, vi var på mässor, träffar och på banan.. Det har jag ej tid med mera.

/Jimmy
Skriv svar