F-1.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

F-1.

Inlägg av MrC »

Fantastiskt lopp idag. Alonso gör en otrolig insats. Skoj för Massa och Raikkönen gick det som vanligt för.
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:F-1.

Inlägg av juanito »

Ja, förutom Räikkönen var det toppen! Hade varit ännu roligare med en MF1 på andraplatsen... :-) På bekostnad av felparkeraren, naturligtvis!
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

Troligtvis så slutar han efter denna säsongen. Jag sörjer inte.
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av juanito »

Han får köra rollator istället...
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

Hoppas på finnen nästa år. Har han bara LIIIIITE tur så är han världsmästare.
MetalCowboy
Inlägg: 5276
Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
Ort: Norrköping
Bilmodell: Octavia 2 Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MetalCowboy »

Jupp.. Så länge materialet håller så vinner han.. Kolla bara på statistiken..
Antingen kraschad eller bland top 3..
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

Fick du grillat igår Henke? Lät gott men kinakäk är inte heller fy skam.
MetalCowboy
Inlägg: 5276
Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
Ort: Norrköping
Bilmodell: Octavia 2 Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MetalCowboy »

Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..

Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?

/Henke
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

[quote]Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..

Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?

/Henke[/quote]

820 gram flinta???? Då förstår jag att du ville ha sällskap.
Dagen har varit kanon. Fantastisk plankstek, gott sällskap, tråkigt väder och nu dricker jag en Sort Guld. Min gåva från frun har tyvärr inte kommit än men den som väntar på nåt gott. Hon har redan fått sin present för 2 veckor sen.
MetalCowboy
Inlägg: 5276
Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
Ort: Norrköping
Bilmodell: Octavia 2 Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MetalCowboy »

Vad fick hon? Vad ska du få?

...inte ett dugg nyfiken.. Bara jag får veta allt så... ;-)

/Henke
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

Hon fick en Breitling Colt Oceane och jag fick en klockrem i krokodilskinn till min Breitling.
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/colt_oceane/
Måste tillägga att det är utan diamanter. Hennes är med vit urtavla och stållänk.
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av juanito »

Gillar nog RADO bättre, eftersom jag älskar ren och enkel design...
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MrC »

http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/superocean/

Denna har jag. Mycket nöjd efter drygt 3 år. Håller med om att Rado oxå gör bra klockor. Finns många fina märken att välja mellan det är rena djungeln.
MLM
Inlägg: 989
Blev medlem: 1 mars 2008, 16:55
Ort: Uppsala
Kontakt:

Sv:Sv:F-1.

Inlägg av MLM »

Ja, F1 är helt UNDERBART...blir nog Imola eller Turkiet nästa år...sen är jag klar med Europa-loppen :)
Skriv svar