F-1.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:F-1.
Troligtvis så slutar han efter denna säsongen. Jag sörjer inte.
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:F-1.
Han får köra rollator istället...
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Hoppas på finnen nästa år. Har han bara LIIIIITE tur så är han världsmästare.
-
MetalCowboy
- Inlägg: 5276
- Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
- Ort: Norrköping
- Bilmodell: Octavia 2 Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Jupp.. Så länge materialet håller så vinner han.. Kolla bara på statistiken..
Antingen kraschad eller bland top 3..
Antingen kraschad eller bland top 3..
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Fick du grillat igår Henke? Lät gott men kinakäk är inte heller fy skam.
-
MetalCowboy
- Inlägg: 5276
- Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
- Ort: Norrköping
- Bilmodell: Octavia 2 Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
[quote]Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke[/quote]
820 gram flinta???? Då förstår jag att du ville ha sällskap.
Dagen har varit kanon. Fantastisk plankstek, gott sällskap, tråkigt väder och nu dricker jag en Sort Guld. Min gåva från frun har tyvärr inte kommit än men den som väntar på nåt gott. Hon har redan fått sin present för 2 veckor sen.
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke[/quote]
820 gram flinta???? Då förstår jag att du ville ha sällskap.
Dagen har varit kanon. Fantastisk plankstek, gott sällskap, tråkigt väder och nu dricker jag en Sort Guld. Min gåva från frun har tyvärr inte kommit än men den som väntar på nåt gott. Hon har redan fått sin present för 2 veckor sen.
-
MetalCowboy
- Inlägg: 5276
- Blev medlem: 3 juni 2007, 19:11
- Ort: Norrköping
- Bilmodell: Octavia 2 Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Vad fick hon? Vad ska du få?
...inte ett dugg nyfiken.. Bara jag får veta allt så... ;-)
/Henke
...inte ett dugg nyfiken.. Bara jag får veta allt så... ;-)
/Henke
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Hon fick en Breitling Colt Oceane och jag fick en klockrem i krokodilskinn till min Breitling.
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/colt_oceane/
Måste tillägga att det är utan diamanter. Hennes är med vit urtavla och stållänk.
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/colt_oceane/
Måste tillägga att det är utan diamanter. Hennes är med vit urtavla och stållänk.
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Gillar nog RADO bättre, eftersom jag älskar ren och enkel design...
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/superocean/
Denna har jag. Mycket nöjd efter drygt 3 år. Håller med om att Rado oxå gör bra klockor. Finns många fina märken att välja mellan det är rena djungeln.
Denna har jag. Mycket nöjd efter drygt 3 år. Håller med om att Rado oxå gör bra klockor. Finns många fina märken att välja mellan det är rena djungeln.
-
MLM
- Inlägg: 989
- Blev medlem: 1 mars 2008, 16:55
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Sv:Sv:F-1.
Ja, F1 är helt UNDERBART...blir nog Imola eller Turkiet nästa år...sen är jag klar med Europa-loppen :)

