Liv i luckan.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Liv i luckan.

Inlägg av MrC »

Imorgon är det äntligen dax. Skall gå å kolla in Tommy Körberg med symphoniorkester. Fantastisk artist med en enorm röst. Har väntat i flera månader på denna konsert.