Liv i luckan.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Liv i luckan.
Imorgon är det äntligen dax. Skall gå å kolla in Tommy Körberg med symphoniorkester. Fantastisk artist med en enorm röst. Har väntat i flera månader på denna konsert.

