Need for speed Underground 2
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Need for speed Underground 2
Hej alla bil älskare!
Har ett JÄTTEstort problem, är hemma från jobbet, influensa, skittråkigt!
Kommer jag på den otroligt smarta iden att låna
Need For Speed Underground 2 av min flickväns lillebror.
Med den påföljden att jag inte ligger och sover
(som jag kanske borde göra) utan jag sitter framför datorn "ganska" mycket! :-)
Nu till problemet, det finns säkert många (hoppas jag) som har spelat detta spel, jag har nämligen fastnat, kör runt i staden och kommer ingenstans, har klarat alla tävligar, men har fortfarande världar att låsa upp, det finns inga bilar (i staden) att tävla imot.
Men det står att jag bara har klarat av 36% av spelet????
Är det bara jag som är så pucko att jag inte hittar vad jag ska göra??!!
Vad i hela friden ska jag göra?? Please hjälp mig, jag har såå tråååkigt!!
Lägger in en "Print Screen"
Tusen tack på förhand!
MVH Daniel Li ¤Alias Snoris!¤
Har ett JÄTTEstort problem, är hemma från jobbet, influensa, skittråkigt!
Kommer jag på den otroligt smarta iden att låna
Need For Speed Underground 2 av min flickväns lillebror.
Med den påföljden att jag inte ligger och sover
(som jag kanske borde göra) utan jag sitter framför datorn "ganska" mycket! :-)
Nu till problemet, det finns säkert många (hoppas jag) som har spelat detta spel, jag har nämligen fastnat, kör runt i staden och kommer ingenstans, har klarat alla tävligar, men har fortfarande världar att låsa upp, det finns inga bilar (i staden) att tävla imot.
Men det står att jag bara har klarat av 36% av spelet????
Är det bara jag som är så pucko att jag inte hittar vad jag ska göra??!!
Vad i hela friden ska jag göra?? Please hjälp mig, jag har såå tråååkigt!!
Lägger in en "Print Screen"
Tusen tack på förhand!
MVH Daniel Li ¤Alias Snoris!¤
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Need for speed Underground 2
Tyvärr blir det ingen Print Screen pga CRAPPY internet uppkoppling!!
Hoppas att ni kan hjälpa mig alla fall!
MVH Daniel Li
Hoppas att ni kan hjälpa mig alla fall!
MVH Daniel Li
-
Karies
- Inlägg: 1382
- Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
- Ort: Växjö
- Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Need for speed Underground 2
du måste styla upp bilen.om du kollar på bilen i stylingshopen så har den ett par stjärnor. skaffa dig en hel stjärna till. så om du har 1,5 sjtärnor så skaffar du en halv till. då ska du få åka runt å utmana folk ute vid flygfältet. efter det dyker det upp nya tävlingar. lycka till
-
Karies
- Inlägg: 1382
- Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
- Ort: Växjö
- Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
särskriv inte bilälskare...
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Jag älskar mer än gärna med min bil!! :-)
Sorry då!
Sorry då!
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Men det finns inga bilar att tävla emot. Alla små oranga trekanter på kartan är borta, det var ju bilarna man tävlade emot. Det finns bara vanlig trafik.
Jag hittar inga tävlingar, ingen ringer på mobilen och berättar om nån tävling, flygplatsen är helt tom.
Då kan jag ju inte skaffa några pengar att pimpa bilen för.
Daniel Li
Jag hittar inga tävlingar, ingen ringer på mobilen och berättar om nån tävling, flygplatsen är helt tom.
Då kan jag ju inte skaffa några pengar att pimpa bilen för.
Daniel Li
-
Karies
- Inlägg: 1382
- Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
- Ort: Växjö
- Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
moment 22... börja om?
eller så kanske du har stött på en bugg
eller så kanske du har stött på en bugg
-
Karies
- Inlägg: 1382
- Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
- Ort: Växjö
- Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
annars kan du ju utmana bilar på gatan. om du tutar på dom
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Det konstigaste är att det inte finns några bilar att utmana.
Jag kan inte komma på något sätt att tjäna pengar, jag förstår att man ska komma upp i 3 stjärnor, jag är på 2.56.
Men om jag inte har några pengar så att jag kan utrusta min bil och få högre poäng, hur i hela friden ska jag göra??
Jag kan inte komma på något sätt att tjäna pengar, jag förstår att man ska komma upp i 3 stjärnor, jag är på 2.56.
Men om jag inte har några pengar så att jag kan utrusta min bil och få högre poäng, hur i hela friden ska jag göra??
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Det enda som finns på kartan är bilfirmor, verkstäder, plåtverkstäder, stylingfirmor osv.
Skiter snart i det här, tråkigt när man bara har klarat 36%...
Skiter snart i det här, tråkigt när man bara har klarat 36%...
-
maverick
- Inlägg: 25333
- Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
- Ort: Landskrona
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Du har brännt pengarna på annat, så du måste starta om. Bilar att rejsa mot finns bara en viss tid, sen försvinner de tills du kommit till nästa "nivå".
-
Lind
- Inlägg: 551
- Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
ok, nu fattar jag!
köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.
nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!
tack för hjälpen!!
mvh Daniel Li
köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.
nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!
tack för hjälpen!!
mvh Daniel Li
-
Overdose
- Inlägg: 507
- Blev medlem: 9 februari 2010, 08:19
- Ort: Tingsryd
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Du kunde bara ha laddat ner en Money Trainer så skulle du ha en hel MASSA PENGAR ;)
-
maverick
- Inlägg: 25333
- Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
- Ort: Landskrona
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
[quote]ok, nu fattar jag!
köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.
nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!
tack för hjälpen!!
mvh Daniel Li[/quote]
Då kunde du sålt en av de bilarna du hade istället. Eller dat kan man kanske inte? Kommer inte ihåg nu, hmm....
köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.
nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!
tack för hjälpen!!
mvh Daniel Li[/quote]
Då kunde du sålt en av de bilarna du hade istället. Eller dat kan man kanske inte? Kommer inte ihåg nu, hmm....
-
jarmo
- Inlägg: 548
- Blev medlem: 13 augusti 2011, 12:35
- Ort: Nynäshamn
- Bilmodell: Skoda rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
kolla fuska.se där får du info mm
-
Icebreaker
- Inlägg: 2584
- Blev medlem: 13 april 2007, 10:50
- Ort: Huddinge
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2
Då slår jag ett slag för gamefaqs.com

