Fy fan.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Fy fan.
Skall börja jobba natt. 3 skift. Jobbar på ett bra företag så vi har fina förmåner. Nattveckan jobbar vi 4 nätter. Går av fredag morgon kl.06 och börjar igen måndag 14.00. Förvisso bra betalt men att jobba mellan 22-06 tilltalar inte mig. Bruttolönen hamnar på över 31 000.- .Vi kör skiftet baklänges så man har lite mer tid att ställa om. Natt-eftermiddag-morgon. 1.a nattveckan blir v.39. Fy fan.
-
Shadowz
- Inlägg: 231
- Blev medlem: 8 september 2006, 21:59
- Ort: Örebro
- Bilmodell: BMW 325i coupe
- Kontakt:
Sv:Fy fan.
körde samma tider förut va hur bra som helst o sluta kl6 bara hem o äta o duscha sen sov man till kl12 fick hur mycke som helst gjort då. nu kör jag bara dag o det ä sämre tycker jag
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Fy fan.
Allt har ju sina plus och minus. Jobbar 2-skift nu så det kanske funkar bra. Mina arbetsuppgifter gör att jag har full rulle hela tiden. Lönen lockar ju så man får väl stå ut.
-
jtds
- Inlägg: 1281
- Blev medlem: 14 augusti 2009, 23:32
- Ort: Burlöv
- Bilmodell: Octavia II RS Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Fy fan.
[quote]Allt har ju sina plus och minus. Jobbar 2-skift nu så det kanske funkar bra. Mina arbetsuppgifter gör att jag har full rulle hela tiden. Lönen lockar ju så man får väl stå ut.[/quote]
Du får tänka på dina kommande B14 fälgar så står du ut ;O}
Du får tänka på dina kommande B14 fälgar så står du ut ;O}
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.
Du har helt rätt Daniel. Martin skall kolla i veckan hur vi löser det. Kanske rullar med B-14 till nästa helg. MUMS. Vilka däck har du beställt till mig?
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.
På den tiden jag jobbade(stenåldern) var jag VVS:are(Våga Vägra Skift). Människan är inte byggd för skiftarbete, fråga vilken läkare som helst.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.
Detta gäller fram till nyår. Har enormt mycket att göra på jobb så man får försöka hålla ut. Det handlar om 4-5 veckor totalt som jag skall jobba natt.
-
jtds
- Inlägg: 1281
- Blev medlem: 14 augusti 2009, 23:32
- Ort: Burlöv
- Bilmodell: Octavia II RS Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.
[quote]Du har helt rätt Daniel. Martin skall kolla i veckan hur vi löser det. Kanske rullar med B-14 till nästa helg. MUMS.
Vilka däck har du beställt till mig?[/quote]
Dessa blev det till dig.
ContiWinterContact TS 810 Sport
http://www.conti-online.com/generator/www/se/se/continental/automobil/aemnen/personbilsdack/vinter/contiwintercontact_ts_810sport/ts_810s_se.html
Vilka däck har du beställt till mig?[/quote]
Dessa blev det till dig.
ContiWinterContact TS 810 Sport
http://www.conti-online.com/generator/www/se/se/continental/automobil/aemnen/personbilsdack/vinter/contiwintercontact_ts_810sport/ts_810s_se.html
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.
Bra däck. Hoppas dom är tysta oxå. Tack för hjälpen.

