Mår dåligt.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Mår dåligt.
Har precis ätit upp en gigantisk Janssons frestelse. Magen jäser och jag mår illa, men gott var det. Inte ens Samarin hjälper. Tar med resten till jobb imorgon.
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Mår dåligt.
SJÄLV SKA MAN HA KRÄFTSKIVA OCH GÄSTERNA ÄR PÅ VÄG HIT...mmm undrar om man mår bra IMORGON ??????
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Mår dåligt.
Stuvning på kycklinglever med pommes duchesse.
Äppelkaka med vaniljsås efteråt...
Gick ner fint.
Kent, det är ricinolja som gäller!!!
Äppelkaka med vaniljsås efteråt...
Gick ner fint.
Kent, det är ricinolja som gäller!!!
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
Om en halvtime åker första snappsen ner mmmmmm....
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
Helvete vad jag är mätt. Sugen på lite till men då spyr jag nog. Tar kanske en gammeldansk för att lugna magen,
-
brma
- Inlägg: 3184
- Blev medlem: 18 juli 2008, 12:37
- Ort: Malmö
- Bilmodell: Skoda Octavia RS Kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
Ni är makalösa att hitta på trådar!!
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
Kent hur är det med magen ????????
-
fabia rs
- Inlägg: 15312
- Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
FETT BAKIS IDAG !!!!!!!!!!!
Va hos Vibrante inatt !!!!
Mvh Karlzzon
Va hos Vibrante inatt !!!!
Mvh Karlzzon
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.
Har jobbat sen 6 imorse så nu när jag kom hem så blev det ett lass till. Inte lika mycket som igår men mycket nog.

