Mår dåligt.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Mår dåligt.

Inlägg av MrC »

Har precis ätit upp en gigantisk Janssons frestelse. Magen jäser och jag mår illa, men gott var det. Inte ens Samarin hjälper. Tar med resten till jobb imorgon.
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Mår dåligt.

Inlägg av vibrante »

SJÄLV SKA MAN HA KRÄFTSKIVA OCH GÄSTERNA ÄR PÅ VÄG HIT...mmm undrar om man mår bra IMORGON ??????
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av juanito »

Stuvning på kycklinglever med pommes duchesse.
Äppelkaka med vaniljsås efteråt...
Gick ner fint.
Kent, det är ricinolja som gäller!!!
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av vibrante »

Om en halvtime åker första snappsen ner mmmmmm....
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av MrC »

Helvete vad jag är mätt. Sugen på lite till men då spyr jag nog. Tar kanske en gammeldansk för att lugna magen,
brma
Inlägg: 3184
Blev medlem: 18 juli 2008, 12:37
Ort: Malmö
Bilmodell: Skoda Octavia RS Kombi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av brma »

Ni är makalösa att hitta på trådar!!
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av vibrante »

Kent hur är det med magen ????????
fabia rs
Inlägg: 15312
Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av fabia rs »

FETT BAKIS IDAG !!!!!!!!!!!

Va hos Vibrante inatt !!!!


Mvh Karlzzon
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Mår dåligt.

Inlägg av MrC »

Har jobbat sen 6 imorse så nu när jag kom hem så blev det ett lass till. Inte lika mycket som igår men mycket nog.
Skriv svar